دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 1211
درهفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

مصاف صبا با استقلال صدرنشین واقعی لیگ را مشخص می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در قم از تیم فوتبال استقلال تهران پذیرایی خواهد کرد.
مصاف صبا با استقلال صدرنشین واقعی لیگ را مشخص می‌کند
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روزهای پایانی آبان ماه در شهرهای مختلف کشورمان بین ۱۸ تیم لیگ برتری برگزار می شود و طی آن صبای قم در دیداری خانگی از تیم فوتبال استقلال تهران پذیرایی خواهد کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال صبای قم روز شنبه بیست و هشتم آبان ماه از ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال استقلال تهران صف آرایی می کند.

صبا در حال حاضر با کسب ۲۵ امتیاز بعد از تیم فوتبال استقلال تهران که ۲۶ امتیاز دارد، در کنار تیم نفت تهران ۲۵ امتیازی، تنها بر حسب تفاضل گل کمتر تیم سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.

صبای قم پیش از مصاف با استقلال تهران در شش بازی خارج از خانه این فصل مقابل حریفان خود به میدان رفته که حاصل آن چهار پیروزی و دو باخت بوده است زیرا شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز در هفته نخست تیم تراکتور سازی مدعی را با نتیجه سه بر دو شکست دادند.

صبایی‌ها در هفته سوم در ورزشگاه شهرک اکباتان تهران میهمان تیم فوتبال راه آهن شهر ری بود که در این دیدار نیز با نتیجه دو بر صفر به برتری رسیدند و در هفته پنجم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر نخستین شکست خارج از خانه را برابر تیم شاهین بوشهر با نتیجه چهار بر صفر متحمل شدند.

صبا در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان به برتری یک بر صفر رسید اما در هفته نهم در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به پرسپولیس تهران دو بر صفر باخت و در آبادان در ششمین میهمانی لیگ برتر در نیم فصل نخست، به سه امتیاز ارزشمند دیدار با نفت آبادان دست یافت.

این در حالی است که صبای قم در خانه برابر سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل متوقف شد، در هفته چهارم سه بر صفر سایپا را مغلوب کرد، تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان با نتایج مشابه یک بر صفر شکست داد و بعد از باخت یک بر صفر در خانه برابر ذوب آهن، با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری تبریز را نیز از پیش رو برداشت و در حال حاضر موقعیت مناسبی در جدول دارد.

گفتنی است: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل بازی‌های تیم ملی با تیم‌های ملی بحرین و اندونزی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ۲۰ روز تعطیل است و تیم فوتبال صبای قم بعد از اردوی آماده سازی کیش که از ۱۳ تا ۲۰ آبان برگزار می شود، در هفته سیزدهم روز شنبه ۲۸ آبان در قم میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdcg.q9qrak9xqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما