چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 3914

4گل بازی رفت را جبران می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان ما با انگیزه و هم قسم برای جبران چهار گل خورده در بازی رفت مقابل شاهین بوشهر قرار می‌گیرند.
4گل بازی رفت را جبران می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی سه شنبه شب در نشست خبری قبل از برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شاهین بوشهر در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شکست چهار بر صفر دیدار رفت در بوشهر، سنگین‌ترین باخت و ضعیف‌ترین نتیجه ما در این فصل بود و به همین خاطر بازیکنان ما با انگیزه بالا و آمادگی کامل، هم قسم شده‌اند که هم آن باخت را جبران کنیم و هم سه امتیاز بازی را برای رسیدن به صدر جدول کسب کنیم.

وی در ادامه از آمادگی کامل تیمش برای این مسابقه خبر داد و یاد آور شد: از اصغر شرفی یاد گرفتم که بگویم یک تیم ۲۲ نفر است و اگر در یک مسابقه مصدوم یا محروم داشتیم، نباید نتیجه نگرفتن را با غیبت فلان بازیکن توجیه کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما در این دیدار بازیکن محروم و مصدوم نداریم و تمام نفرات ما از جمله اکبر صادقی که در هفته‌های اخیر مشکل آسیب دیدگی داشت به تمرینات و ترکیب اصلی تیم ما بازگشته و با بهتری‌ شرایط آماده دیدار با شاهین هستیم.

وی اضافه کرد: ما تنها تیم لیگ برتر این فصل هستیم که ۲۱ هفته متوالی جزو چهار تیم بالای جدول رده بندی بودیم، حتی استقلال صدرنشین و سپاهان و تراکتور سازی نیز مکان‌های پائین تر را تجربه کرده‌اند اما این اتفاق برای صبا نیفتاده و قطعا تلاش می‌کنیم تا پایان فصل جزو چهار تیم بالای جدول باشیم.

ویسی تصریح کرد: ما تا نیم فصل رقابت‌ها نیم نگاهی به مکان‌های اول تا سوم جدول رده بندی و قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی داشتیم اما امروز مجموعه تیم ما به این باور رسیده است که می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم و به همین خاطر اکنون رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آُیا یکی از اهداف و برنامه‌های ما در لیگ یازدهم محسوب می‌شود.

وی از بازی تیمش در جدال حساس خارج از خانه هفته گذشته مقابل سایپا البرز هم یاد کرد و بیان داشت: ما در این مسابقه یک امتیاز ارزشمند گرفتیم اما می‌توانستیم تیم برنده بازی باشیم، عنایتی و هوتن چند موقعیت خوب داشتند که گل نکردند، ضمن اینکه فرصت‌های تیم سایپا نیز برای گل زدن به ما خوب و خطرناک بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: ما با تمام توان خود در دیدار خانگی هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر قرار می‌گیریم و فقط به پیروزی و سه امتیاز فکر می‌کنیم، خوشبختانه بازیکنان ما فهمیده‌اند که با یک پیروزی نباید خود را بهترین تیم لیگ بدانند و با یک باخت نباید کار را تمام شده تصور کنند.

دیدار صبای قم و شاهین بوشهر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز به قضاوت جمشید محمدی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.zapct1a35bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما