چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 4691

شدیدا به سه امتیاز دیدار با پرسپولیس نیاز داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای تثبیت موقعیت خود در جدول رده بندی به سه امتیاز دیدار با پرسپولیس تهران شدیدا نیاز داریم.
شدیدا به سه امتیاز دیدار با پرسپولیس نیاز داریم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی در حالی که برای تشریح آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس تهران در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه شب به نشست خبری پیش از مسابقه آمده بود، سه امتیاز و پیروزی در این مسابقه را برای تداوم روند موفقیت‌های تیمش در لیگ یازدهم بسیار مهم و حائز اهمیت عنوان کرد.

وی ادامه داد: ما در تلاش برای کسب سه امتیاز به هیچ عنوان مورد تاثیر نام حریف خود قرار نخواهیم گرفت چون صبای قم در خانه و در حضور تماشاگران مشتاق خود بازی می‌کند و در این دیدار هدفی جز کسب سه امتیاز نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: خوب می‌دانم که پرسپولیسی‌ها نیز همانند ما در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز هستند و این موضوع باعث می‌شود که آنها نیز بازی هجومی را در این مسابقه در دستور کار خود قرار بدهند.

وی اضافه کرد: ما در این دیدار برای بردن به زمین می‌رویم، همانند تمام بازی‌های این فصل برنامه ما ارائه فوتبال هجومی و کسب سه امتیاز است که امیدوارم در راه تحقق آن از فرصت‌هایی که در طول زمان‌های مسابقه به دست می‌آوریم، نهایت بهره را ببریم.

ویسی بیان داشت: ما در این دیدار سه بازیکن محروم و مصدوم داریم که طبیعتا غیبت محرومان را باید با استفاده از بازیکنان جایگزین پر کنیم، در مجموع شرایط تیم خوب است و نگرانی خاصی نداریم و می‌خواهیم پیروز میدان باشیم.

وی یاد آور شد: از پرسپولیسی‌ها به اندازه کافی شناخت دارم و کاملا بر روی نوع بازی و تمام خصوصیات تیم و بازیکنان آنها کار کرده‌ایم، پرسپولیس تهران از مربی بزرگی همچون دنیزلی بهره می‌برد اما ما حریف بزرگی برای آنها خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر نظر وی در خصوص دعوت اخیر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال از بازیکنان مورد نظر، تصریح کرد: لیست جدید تیم ملی را برای بازی دوستانه و دیدار با قطر دیدم اما تعجب من از بی‌توجهی به تیم ماست.

وی تاکید کرد: مگر می‌شود از تیمی که ۲۵ هفته در بالای جدول رده بندی معتبرترین لیگ فوتبال یک کشور قرار دارد، بازیکنی شرایط دعوت به تیم ملی کشورش را نداشته باشد، این موضوع موجب دلخوری من از کی‌روش شده است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.9baurhb08iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما