يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 29276
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم:

۲۸ اکیپ راهنمای نوروزی و ایمنی در قم فعال می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل هلال احمر قم گفت: امسال علاوه بر بخش‌های امدادی ۲۸ اکیپ‌ راهنمای نوروزی و ایمنی ثابت و سیار در بخش‌های مختلف استان قم فعال می‌شود.
۲۸ اکیپ راهنمای نوروزی و ایمنی در قم فعال می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان با اشاره به اقدامات نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: در ایام نوروز امسال ۱۵ اکیپ امداد ثابت و سیار هلال احمر در سطح استان و بخش‌ها فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه امسال با افتتاح پایگاه امداد هوایی هلال احمر بیش از گذشته از این ظرفیت استفاده می‌شود، افزود: امسال همچنین علاوه بر بخش‌های امدادی ۲۸ اکیپ‌ راهنمای نوروزی و ایمنی ثابت و سیار در بخش‌های استان قم فعال می‌شوند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهنمای نوروزی و ایمنی در بوستان هاشمی، الهادی، مسجد جمکران، حرم مطهر، پارک‌سوار شمالی و جنوبی و اتوبان قم-کاشان مستقر می‌شوند، عنوان کرد: برپایی خیمه‌های نماز و غرفه ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان قم در ایام نوروز است.

گلفشان از برپایی ۴ ایستگاه سلامت تست فشار خون و قند خون در سطح استان خبرداد و تصریح کرد: امسال اکیپ‌های هلال احمر به نام شهدای امدادگر نام‌گذاری شده‌اند.

با بیان اینکه فعالیت اکیپ‌های امدادی از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در مجموع در این ایام ۸۵ پزشک و پرستار در اکیپ‌های امدادی مشغل فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfv0d0.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما