چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 10640

موقعیت تیم صبا به خطر افتاده است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: شکست در بازی خانگی هفته هشتم برابر استقلال اهواز موقعیت تیم ما را در جدول به خطر انداخته و به همین خاطر به شکست نفت و گاز فکر می‌کنیم.
موقعیت تیم صبا به خطر افتاده است
به گزارش قم نیوز، هادی گایینی با تاکید بر اینکه بعد از شکست خانگی برابر استقلال اهواز به هیچ عنوان نتیجه‌ای غیر از پیروزی برای صبای قم در این دیدار قابل قبول نیست، اظهار کرد: باید نفت و گاز گچساران را در خانه خود شکست دهیم تا به صعود از گروه دوم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان امیدوار بمانیم.

وی در خصوص دیدار تیم‌های صبای قم و نفت و گاز گچساران ضمن ابراز داشت: با توجه به شرایطی که هر دو تیم در جدول رده‌بندی دارند، سه امتیاز این بازی هم برای ما و هم برای تیم نفت و گاز گچساران از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در ادامه با اشاره به حضور تمام بازیکنان این تیم در تمرینات، افزود: بنابراین تساوی در این دیدار به هیچ وجه به درد تیم ما نمی‌خورد و ما در خانه حریف فقط به دنبال کسب سه امتیاز بازی مقابل نفت و گاز گچساران هستیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این تیم کاملاً آماده دیدار روز پنجشنبه با حریف خواهد بود، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط خوبی که در جدول رده‌بندی داریم انگیزه بازیکنان بالا رفته و آنها با شرایطی مطلوب مهیای دیدار با نفت و گاز گچساران می‌شوند.

گایینی خاطرنشان کرد: نفت و گاز گچساران تیم خوبی است اما تیم ما نتایج بسیار خوبی نسبت به این تیم در مقابل حریفان خود کسب کرده و در بازی رفت نیز پیروز شده است، ضمن اینکه بازیکنان ما به معنای واقعی به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار خواهند بود.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر فقط به شکست تیم نفت و گاز گچساران در خانه فکر می‌کنیم تا با کسب سه امتیاز این بازی دوباره به بالای جدول بر گردیم و جایگاهمان را در رده بندی گروه دوم لیگ برتر ارتقاء ببخشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور در رده سنی نوجوانان از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه این هفته سی ام آذرماه در شهر گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcawin6.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما