چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 10653

تولید ۱۵ اثر پژوهشی درباره شعار سال

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با اشاره به رونمایی از پنج اثر جدید در این مرکز گفت: ۱۵ اثر پژوهشی درباره شعار سال تولید شده است.
تولید ۱۵ اثر پژوهشی درباره شعار سال
به گزارش قم نیوز، حسین گودرزی با بیان اینکه در سال‌های اخیر رشد فزاینده کمی و کیفی در عرصه پژوهش را شاهد هستیم اضافه کرد: ضرورت تاسیس، توسعه و ساماندهی مراکز پژوهشی و یا اتاق فکر، استفاده از نیروهای متخصص و رعایت اخلاق حرفه‌‌ای از جمله ضرورتهای لازم در عرصه پژوهش است که باید این نقاط ضعف رفع شود.

وی ادامه داد: نیازشناسی و نیازسنجی و ابتناء پژوهش ها بر میراث دینی و معنوی و بومی از دیگر ضرورتهای جامعه در این باره است.

انتشار ۹۰۰ جلد کتاب و ۹ نشریه

رئیس مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما با بیان اینکه این مرکز با هدف ایجاد حلقه واسط میان حوزه و صدا و سیما راه اندازی شده است، اظهار داشت: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما از سال ۷۳ راه اندزای شد و تاکنون ۹ نشریه از جمله سیاحت غرب، دین و رسانه و ... همچنین ۹۰۰ جلد کتاب از جمله محصولات این مرکز است.

وی با بیان اینکه ۲۹۶ عنوان پژوهش در چهار محور دین، امید، آگاهی بخشی و اخلاق که در فرمان رهبری به رئیس صدا و سیما انجام شده است، اضافه کرد: تولید فیلم نامه، نرم افزارهای چند رسانه ای، شناسایی و معرفی کارشناسان مختلف علوم انسانی و اندیشمندان تراز اول اسلام از دیگر دستاوردهای این مرکز است.

گودرزی از تولید آئین برنامه سازی زندگانی ۱۴ معصوم(ع) از جمله زندگانی امام صادق(ع) خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ کارگاه فیلم نامه نویسی در سال جاری توسط این مرکز در حال برگزاری است.

رئیس مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما از امضای ۲۵ تفاهم نامه با مراکز مختلف خبرداد و تصریح کرد: در سال ۹۰ و ۹۱ ، ۴۹۰ پروژه پژوهشی را تولید و اجرا کردیم.

رونمایی از ۵ اثر جدید در مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما

وی از رونمایی از پنج اثر جدید شامل نرم افزار و کتاب با موضوعات آئین برنامه سازی زندگانی امام صادق(ع)، موسیقی و رسانه، پیامهای صبحگاهی، آئین برنامه سازی درباره عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی ایرانی خبرداد.

گودرزی افزود: ۱۵ اثر پژوهشی با موضوع شعار سال امسال یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تولید شده است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcexp8z.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما