سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 10848
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد

حضور ثمربخش قم در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: این اداره کل با عرضه محصولات متنوع حضور ثمربخشی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست داشته است.
حضور ثمربخش قم در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست
به گزارش قم نیوز، محمود علی رکنی با اشاره به حضور اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: این نمایشگاه فرصتی برای گردهمایی هدفمند مجموعه واحدهای صنعتی و تشکل‌های زیست محیطی در کنار سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: هم‌افزایی و هم‌فکری تمام این واحدها با توجه به حضور کارشناسان سازمان و ادارات کل حفاظت محیط زیست فرصتی عالی را به منظور تبادل تجارب فراهم می‌سازد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه تبادل تجربیات در حوزه حفاظت از محیط زیست موجب پویایی و تقویت زیرساخت‌های این امر در سطح کشور می‌شود، گفت: ارتقای فناوری‌ها و ایجاد صمیمیت بیشتر میان کارشناسان این عرصه از دیگر دستاوردهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست است.

وی ادامه داد: در کنار همه موارد یاد شده حضور ادارات کل حفاظت محیط زیست در این نمایشگاه، زنجیره تعاملات هم‌افزا را میان آن‌ها شکل داده و سبب تبیین بهتر رویکردهای نوین سازمانی هم خواهد شد.

رکنی در ادامه با اشاره به دستاوردهای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم طی سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: توزیع ۳۰۰ جلد کتاب و ۲۰۰ لوح فشرده در میان بازدیدکنندگان از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست شامل مباحثی در زمینه آشنایی با محیط زیست قم از جمله فعالیت‌های غرفه این اداره‌کل به شمار می‌رود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بیان داشت: آشنایی عموم مردم به ویژه شهروندان قمی با منابع طبیعی و زیست محیطی استان و نیز تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی موجود در قم در اولویت برنامه‌های این اداره‌کل قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaaan6.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما