دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 10945
فرمانده یگان پدافند ارتش استان قم:

عملکرد یگان پدافند هوایی استان قم مورد قبول فرماندهی کل قوا است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده یگان پدافند ارتش استان قم در دیداربا رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بیش از 14 مورد نقض حریم هوائی از سوی هواپیماهای مسافربری بیگانه صورت پذیرفته است که با تذکر و یا شلیک یگان پدافند ارتش مورد حفاظت قرار گرفته است.
عملکرد یگان پدافند هوایی استان قم مورد قبول فرماندهی کل قوا است
به گزارش قم نیوز، نصرت الله تکمین فرمانده یگان پدافند ارتش استان قم و جمعی از مسئولین این یگان با حضور درساختمان شهید باکری با رئیس شورای اسلامی شهر دیدار نمودند.

در این دیدار سرهنگ نصرت الله تمکین فرمانده یگان پدافند ارتش استان قم ضمن تشکر وقدردانی ازفعالیت های صورت گرفته در شهر مقدس قم توسط شورای اسلامی شهر با اشاره به تاسیس یگان پدافند ارتش در استان قم اظهار داشت : یگان پدافند ارتش استان قم در اسفند سال 1388 با مصوبه شورای امنیت ملی تشکیل و مسئولیت حفاظت از استان قم بویژه تاسیسات هسته فردو بر عهده این یگان واگذارشد .وی افزود : عملکرد یگان در این مدت محدود را موفقیت امیزو مورد قبول  مسئولین و فرمانده کل قوا برشمرد. وی تاکید نمود بیش از 14 مورد نقض حریم هوائی از سوی هواپیماهای مسافربری بیگانه صورت پذیرفته است که با تذکر و یا شلیک یگان پدافند ارتش مورد حفاظت قرار گرفته است .

فرمانده یگان پدافند ارتش استان قم در ادامه بیان داشت : یگانهای پدافند بعنوان یکی از مجموعه های گمنام در کشورحضوری فعال و ثمر بخش دارند که امروز باید نقش پدافند مورد توجه قرار بگیرند. وی افزود: این یگان علاوه بر حفاظت از حریم استان قم وظیفه حراست از مجموعه هسته ای فردو را از مهم ترین فعالیت این یگان برشمرد و تاکید کرد حفاظت از آسمان استانهای که مقام معظم رهبری جهت سفرهای مردمی  عظمیت می نمایند نیز از جمله وظایف خطیر این یگان دانست .

وی در پایان این دیدار از رئیس شورای اسلامی شهر قم درخواست نمود جهت تکریم و اهمیت موضوع خیابان ویا میدانی  با نام پدافند نامگذاری گردد.

حجت الاسلام والمسلمین آتش زر رئیس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار ضمن خوشا امد گوئی به فرمانده و مسئولین یگان پدافند ارتش استان قم فعالیت های این یگان  را که در گمنامی صورت می پذیرد را ستود و پیشرفت های حاصل نموده در کشور را مدیون رشادتها و فعالیتهای فرزندان ایران در جای جائی کشور برشمرد.

وی  امنیت را مهمترین بخش حیات یک کشوردانست واین امر در کشور را مدیون مجموعه پدافند ذکر نمود .

رئیس شورای اسلامی شهر در پایان ضمن تشکر وقدردانی از فعالیت های یگان پدافند ارتش استان قم از این مجموعه جهت ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده  در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر  و بازدید از پروژه های عمرانی شهر قم دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdciw3az.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما