چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 11043
معاون خدمات شهری شهردار قم عنوان کرد

دیواره سبز قم در برابر ریزگردها

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ها انجام شده برای جلوگیری از نفوذ باد و ذرات گرد و غبار گفت: احداث کمربند سبز حفاظتی بزرگراه امام علی (ع) و اتوبان کاشان از اقدامات انجام شده در توسعه فضای سبز است.
دیواره سبز قم در برابر ریزگردها
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان‌مقدم در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان پارک‌ها و فضای سبز گفت: باید این نکته در نظر گرفته شود که از کارگرانی برای فضای سبز استفاده شود که آموزش لازم را دیده و تخصص داشته باشند.

وی تصریح کرد: سیاست‌ها و اهداف در فضای سبز امری مهم و ضروری است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با تغییر مدیریت سیاست‌ها عوض نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان داشت: در نظر داریم تا گواهینامه زیست محیطی را در مناطق اجرایی کرده و استانداردسازی در برنامه کاری باشد.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به پروژه‌های عمرانی در سطح شهر گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی موضوع خدمات شهری نیز هم‌زمان اجرایی شود تا از نظر زیبایی و مبلمان شهری و فضای سبز نیز پیشرفت داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ها برای جلوگیری از نفوذ باد و ذرات گرد و غبار گفت: احداث کمربند سبز حفاظتی بزرگراه امام علی (ع) و اتوبان کاشان از اقدامات انجام شده در توسعه فضای سبز است.

وی افزود: گسترش و نگهداری فضای سبز شهری از اولویت‌های اصلی شهرداری قم است و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در نظر دارد با استفاده از تمام امکانات موجود و کارشناسان مجرب، به سوی بهسازی و ایجاد اعتدال و شادابی فضای شهری با استفاده از درختان و گیاهان متناسب با آب و هوای شهر قم گام بردارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipuaz.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما