پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 11066
خرمی:

هشتمین نمایشگاه کتاب قم از پنجم تا یازدهم بهمن برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان استان قم از برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم در بهمن ماه خبر داد.
هشتمین نمایشگاه کتاب قم از پنجم تا یازدهم بهمن برگزار می شود
حمید خرمی گفت: هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم از پنجم بهمن ماه آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در مجتمع امام خمینی (ره) خواهد شد، گفت: امسال همزمان با نمایشگاه کتاب استانی، نمایشگاه کتاب کودک نیز برپا خواهد شد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان قم با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۱۸۰ ناشر از استان قم و سایر استان ها در این نماشگاه شرکت داشتند، گفت: ناشرانی متقاضی شرکت در این نمایشگاه تا ۲۵ دی ماه فرصت داشتند تا درخواست خود را به دفتر اتحادیه ناشران اعلام کنند.

وی تاکید کرد: محتوای آثاری که در هشتمین دوره نمایشگاه کتاب قم ارائه می شوند شامل مسائل مختلفی است که از جمله آن ها موضوعات اجتماعی و عمومی، مذهبی، دینی، درسی و دانشگاهی و کودک و نوجوان است.

حضور ۲۰۰ ناشر در هشتمین نمایشگاه کتاب قم

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه ناشران استان برگزار خواهد شد و در نمایشگاه امسال کتاب استان قم ۲۰۰ ناشر از این استان وسایر مناطق کشور شرکت خواهند داشت.

گفتنی است بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با تهیه بن‌کارت‌های الکترونیکی و استفاده از تخفیف در نظر گرفته شده توسط ناشران، از ۴۰ درصد تخفیف در تهیه کتب استفاده کنند

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd9z0f.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما