يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 1173
برای تکمیل انشعابات فاضلاب شهر قم صورت گرفت؛

اخذ وام 70 میلیون یورویی توسط شرکت آب و فاضلاب قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: به منظور تکمیل سیستم انشعاب فاضلاب در شهر قم شرکت آب و فاضلاب 70 ملیون یورو از بانک توسعه اسلامی تسهیلات دریافت کرده است.
اخذ وام 70 میلیون یورویی توسط شرکت آب و فاضلاب قم
به گزارش قم نیوز، عبدالحمید توکلی‌بینا بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم چند کار خیلی نفس‌گیر را در سال گذشته انجام داد که از مهم‌ترین آنان بحث اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود که برای شرکت آب و فاضلاب بسیار سنگین بود.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح حتی کارمندان در روزهای تعطیل برای پاسخگویی به مردم مشغول کار بودند.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: بحث تامین آب تابستان امسال نیز یکی از مباحث استرس‌زای سال جاری بود، به این دلیل که هوا گرم‌تر از معمول بود و علاوه بر روزهای گرم ساعات گرم زیادی در شهر قم داشتیم.

وی اظهار کرد: تامین آب از سرشاخه‌ها نیز برای ما دغدغه‌های نفس‌گیری در زمینه تصفیه آب داشت چرا‌که این آب جدید وارد شبکه شده بود و فاکتورهای متفاوتی برای تصفیه آن وجود داشت.

توکلی‌بینا ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر یکی از جلوه‌های کاری بزرگ از شرکت آب و فاضلاب در سال گذشته بود که عرصه کاری بزرگی برای شرکت فراهم کرده است.

وی افزود: یکی از مباحث بزرگی که در سال جاری توسط شرکت دنبال می‌شد اخذ وام ۷۰ میلیون یورویی از بانک بین‌المللی توسعه اسلامی به منظور تکمیل انشعابات فاضلاب شهر قم در منطقه نیروگاه بوده است.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: با اخذ این تسهیلات زمینه برای اجرای طرح‌های بزرگ توسعه انشعاب فاضلاب در شهر قم ایجاد شده که کلنگ این طرح در اواخر هفته آتی به زمین خواهد خورد.

وی ادامه داد: پروژه اخذ وام از بانک توسعه اسلامی چند سالی بود که دنبال می‌شد اما در جریان سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به قم تسریع گردید.

توکلی‌بینا گفت: از دیگر برکات سفر مقام معظم رهبری به قم تسریع در احداث فاز نخست پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های رود دز به قمرود بود که اگر این کار انجام نمی‌شد مطمئنا در تابستان با مشکلات جیره‌بندی آب روبه‌رو می‌شدیم.

وی ادامه داد: جیره‌بندی آب هم نارضایتی‌های بسیار برای مردم به وجود می‌آورد و هم سبب مشکلات فنی بسیار برای شرکت می‌شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان با اشاره به توسعه نقش طرح پیشخوان دولت در تمام دستگاه‌ها افزود: شاخص‌ترین فعالیت در دست اقدام برای سال ۹۰ طرح دفاتر پیشخوان دولت است که در این طرح خدمات مختلفی توسط شرکت آب و فاضلاب به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.50f2yt0fsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما