يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 12184
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

تالار مرکزی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پیشرفت 65 درصدی احداث تالار مرکزی شهر در قم خبر داد.
تالار مرکزی 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا اظهار داشت: تالار مرکزی شهر که جزو طرح‌های مهر ماندگار است باید تا اردیبهشت ماه ۹۲ به پایان برسد.

وی در خصوص ناخرسندی استاندار قم در مورد به تاخیر افتادن پروژه تالار مرکزی شهر قم با وجود جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اذعان کرد: بالا رفتن نرخ مصالح ساختمانی و شرایط بازار دلیل اصلی کندی پروژه است که امیدواریم تا بهار سال آینده مشکلات موجود رفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه پروژه تالار مرکزی قم از دیگر پروژه‌های استان‌ها جلوتر است، افزود: این جلو افتادن پروژه تالار مرکزی قم به دلیل انجام شدن مناقصه آن زودتر از دیگر شهرهاست.

پیش از این استاندار قم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اتمام هرچه سریع‌تر تالار مرکزی شهر قم که از جمله طرح‌های ماندگار است، تذکر داده بود.

تالار مرکزی شهر قم دارای دو سالن ۶۵۰ نفره و ۲۲۰ نفره آمفی ‌تئاتر، سالن تمرین تئاتر، سالن اجرای تعزیه و... است.

وی در مورد سینما استقلال نیز گفت: کمک‌های لازم از سوی وزارتخانه ارائه شده است اما سهم آورده مالک کم است و همین مسئله عامل اصلی نیمه تمام ماندن این پروژه شده است.

اسماعیلی‌طبا یادآور شد: در این خصوص مکاتباتی با استاندار صورت گرفته تا از محل طرح ساختمان‌های نیمه تمام فرهنگی کمک‌هایی صورت گیرد تا به زودی شاهد بازگشایی این سینما باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfjydy.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما