پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : 12335
سردار فضلی:

دشمنان از شیطنت بر علیه ایران بپرهیزند

قم نيوز : قم نیوز: جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور، با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باید از شیطنت و خباثت بپرهیزند، گفت: سپاه آماده دفاع از نظام اسلامی ایران است.
دشمنان از شیطنت بر علیه ایران بپرهیزند
به گزارش قم نیوز، سردار علی فضلی در مراسم صبحگاه مشترک اين رزمايش با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی، جهان اسلام و دنیای آزاد اندیش را فرا گرفته است، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس و فتنه ۸۸ آزمایشی برای این بود که آمادگی فرزندان انقلاب و سپاه به دنیا نشان داده شود.

جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور، گفت: بسيج افتخار دارد که پيرو مکتب عاشورايي است و به عنوان تداوم بخش اين نهضت براي اعتلاي ارزشهاي اسلامي سر از پا نمي شناسد و همواره آماده جانفشاني هستند.

سردار فضلي با تاکيد بر اينکه بسيج در ۳۰ سال گذشته در تمامي صحنه ها حضوري فعال داشته و به عنوان نمادي ارزشمند و آزاديخواه در جهان شناخته شده است ، افزود: بسيج بهره مندي از آموزه هاي اسلام ناب محمدي حرکت وسيعي را آغاز کرده است و با اطاعت محض از رهبري نظام و ولايت فقيه آرامش را از دشمنان اسلام گرفته و تا تحقق کامل اسلام در جهان تلاش مي کند.

وي با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، افزود: ويژگي اصلي پيروزي رزمندگان در جنگ حق عليه باطل، داشتن معرفت ديني و بصيرت سياسي در سايه قرآن و ولايت بود.

وي افزود: اكنون كه دشمنان اسلام با جنگ نرم افزاري خود، ايمان ،اعتقاد و افكار ما را نشانه گرفته است بايد كاملا هوشيار باشيم و بسيجيان و عناصر و حوزه‌هاي فرهنگي ما بايد با داشتن آگاهي، بصيرت ديني و حضور در خط مقدم كه همان پيروي از امام و بيعت با ولي فقيه است بتوانند توطئه‌هاي دشمنان قسم خورده اسلام را خنثي كنند.

وی با اشاره به شجاعت و بصیرت بالای بسیجیان سراسر کشور به ویژه استان مقدس قم در عرصه های مختلف دفاعی به ویژه مقابله با جنگ نرم و فتنه های گوناگون گفت: بسیج حقیقتا یک حرکت مردمی برخاسته از ایمان به خداست که از خود مردم است و برای مردم و اسلام بالاترین خدمات را انجام داده است.

قشر بسیجی سیاسی است اما جناحی نیست
این فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین با اشاره به هجمه های ناجوانمردانه ای که علیه بسیج و حزب الله صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: به تعبیر رسا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بسیج سیاسی است اما سیاست زده و جناحی نیست بلکه نیرویی است که با مجاهدت و نظم والای خود در خدمت اهداف اسلام و نظام و انقلاب می باشد.

سردار فضلی با اشاره به الگو بودن بسیجیان سلحشور و بصیر در میدان های گوناگون جهاد علمی ،اقتصادی و فرهنگی و نظامی گفت: امروز بیداری اسلامی در منطقه ، از الگوی بسیج الهام گرفته شده است.

وی با تاکید بر این که به لطف الهی، امروز آحاد مردم انقلابی کشور، آمادگی کامل برای مقابله با توطئه های دشمنان را دارند، بیان داشت: مسئولان باید حقیقتا قدردان چنین مردم شجاع، بصیر و ولایت مداری باشند و با خدمت گزاری و وحدت خود، قدردان این نعمت عظیم باشند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdks0f.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما