شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 13357
رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد:

آغاز فعالیت رسمی هیئت فوتبال قم در اجرای طرح آسیا ویژن

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی و اجرای طرح وِیژن فوتبال آسیا در شهر مقدس قم خبر داد.
آغاز فعالیت رسمی هیئت فوتبال قم در اجرای طرح آسیا ویژن
به گزارش قم نیوز، کارگاه آموزشی طرح ویژن در بیست و دوم فروردین ماه با حضور عاقلی‌راد و موسوی نمایندگی فدراسیون فوتبال و اعضای بخش‌های مختلف هیئت فوتبال شامل رئیس، دبیر، هماهنگ کننده ویژن، مسئولین واحدهای آموزش، جوانان، مسابقات، داوران، روابط عمومی و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان فدراسیون فوتبال در مورد جزئیات و اهداف این طرح مطالبی را ارائه کردند و سپس به نحوه اجرای این طرح در استان قم و مسائل و مشکلاتی که در سر راه اجرای این طرح مهم فوتبال خواهد بود پرداخته شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با مهم دانستن اجرای صحیح این طرح در راستای توسعه فوتبال در قم ابراز کرد: همچنین بحث و تبادل نظر در مورد اجرای این طرح صورت گرفت و به طور رسمی هیئت فوتبال استان قم کار خود را در زمینه اجرای طرح ویژن آغاز کرد.

وی در ادامه به طرح آسیا ویژن و ایران ویژن اشاره کرد و یاد آور شد: طرح ویژن در زمان ریاست بن همام در کنفدراسیون فوتبال آسیا با نام آسیا ویژن وارد کشورهای آسیایی از جمله کشورمان شد و ایران در رتبه دوم کشورهای پیشرو در زمینه اجرای این طرح در آسیا قرار دارد.

بهرامی عنوان داشت: استان‌های مختلف کشورمان نیز با توجه به ظرفیت خود وارد این طرح شدند و تعداد آنها به ۹ استان رسیده است در حالی که پس از رفتن بن همام از رأس فوتبال قاره کهن، این طرح در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیمه کاره رها شد.

وی تاکید کرد: با این حال فدراسیون فوتبال کشورمان با توجه به مفید بودن این طرح که سبب ایجاد یک ساختار استاندارد و صحیح در فوتبال کشور می‌شد تصمیم گرفت این طرح را با نام ویژن ایران اجرا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: طرح ویژن ایران پنج مرحله و ۱۱ عنصر دارد که در مرحله اول این طرح ساختار هیئت فوتبال مورد بازبینی و اصلاح قرار می‌گیرد و در مراحل بعدی تمام عناصر مرتبط با فوتبال اعم از مسابقات، داوران، مربیان، فوتبال پایه بازاریابی، رسانه، هواداران و... را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciypaz.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما