قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم روز کارگر را با پیامی تبریک گقت.
محمد دلبری شهردار قم
محمد دلبری شهردار قم
به گزارش قم نیوز: پیام شهردار قم به مناسبت روز کارگر :
کارگران زیربنائی ترین مفهوم زندگی انسان را در جامعه رو به رشد و صنعتی امروز خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را بسوی ساختن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه یک زندگی ایده‌آل است، برای انسان و انسانیت رقم می زنند. هویت و ارزش هر انسانی وابسته به کاری است که انجام می‌دهد و باید بر اصول بهترین شکل انجام کار تفکر نمود تا ضمن دستیابی به بهره‌وری مناسب، موجب پیشرفت کار تا سطوح عالی شود.

در هر جامعه‌اي که هدفش نیل به سوي رشد، تعالي و شكوفايي است كارگرانش نقشی بی بدیل را ایفا می‌کنند و حکم بازوانی را دارند که نیروی محرکه چرخه پیشرفت آن را به گردش در می‌آورند. بدون شك تمامی پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه‌ورزي است که علم را با عمل درآمیخته و از فرصت انديشه و بازوي توانمند كارگران بهتر استفاده نموده تا توسعه و پيشرفت رونقي دو چندان در پی داشته باشد.

پاسداشت ۱۱ اردیبشهت ماه، روز جهاني کار و كارگر در كشور ايران برخاسته از مباني اعتقادي و ارزش‌هاي ملتي است که كارگرانش همراه و همدل و همسو با عالمان و متخصصان، هزاران انديشه ناب، خلاق و نوآور در عرصه توليد و صنعت را به عمل واداشته‌اند و با انديشه خلاق و تلاش بي وقفه زمينه‌ساز پيشرفت و برآيند رشد و توسعه امروز ایران اسلامی شده‌اند و جایگاه ممتاز کشورمان گویای این حقیقت است.

شهرداری قم مفتخر است به خدمت در شهر حرم اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و این مهم میسر نمی‌گردد مگر با تلاش و کوشش كارگران خدوم مدیریت شهری که در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی خدمتی با شرف و بدون منت را به انجام می‌رسانند تا گام‌های بلندی در راستای عمران و آبادانی کلان‌شهر قم برداشته شده و شهری بسازیم آباد و با نشاط.

روز كارگر را به همه كارگراني كه با خلاقيت و تلاش خود زمينه‌ساز شكوفايي و اعتلاي همه جانبه كشور مي‌شوند تبريك گفته و اميد آن دارم تا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تلاشی فراگیر و بهره‌مندي صحيح از انديشه‌هاي نو و هنر بازوي كارگران شاهد تحقق اهداف والای جامعه ایران اسلامی باشيم.


محمد دلبری
شهردار قم

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjmaev.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما