دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 13748

برگزاري ستاد هماهنگي خانواده صنعت قم در شركت شهركهاي صنعتي

قم نيوز : قم نیوز: خانواده صنعت قم با حضور در شركت شهركهاي صنعتي استان راه هاي تحقق حماسه اقتصادي را مورد بررسي قرار دادند.
شهرک صنعتی قم
شهرک صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، مهندس روح اله ابراهيمي در مراسم صبحانه كاري خانواده صنعتي استان در سخناني بر ضرورت تعامل و همكاري و همفكري دستگاه هاي مرتبط تاكيد كرد .

وي افزود:‌برقراري رابطه هاي كاري مديريتي و بدنه ادارات مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت سبب مي شود تا خدمت رساني به خانواده صنعت و توليد كنندگان تسريع شود.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم افزود: ادارات مرتبط با وزارت صنايع داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي فراواني هستند كه متمركز كردن اين ويژگي ها و هدايت آنها در يك مسير مي تواند نقش تعيين كننده ايي را در فضاي حمايتي و حماسي استان بوجود آورد.

وي در ادامه گفت: مديران و بدنه كارشناسي خانواده صنعتي استان تلاش مي كنند با شركت درمراسمات صبحانه كاري كه به صورت گردشي در ادارات عضو برگزار مي شود برنامه ها، سياستها و اقدامات استاني دستگاه ها را تبيين كرده و با ابزاري مناسب به كمك توليد كنندگان و صنعتگران مي آيند .

مهندس ابراهيمي اضافه كرد: دراين جلسه موضوعات پيرامون تدوين برنامه سالانه حمايت از صنعت، شناسايي و رفع نيازهاي واحدهاي صنعتي استان و برنامه هاي حمايتي از صنعت مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد: در جلسات آتي نمايندگان و فعالان بخش هاي صنعتي استان و همچنين مديران و مسوولان دستگاههاي مختلف خدمت رسان و يا مرتبط با خانواده صنعت نيز دراين صبحانه كاري دعوت خواهند شد تا با حضور كليه عوامل دست اندركاري در حين توليد و صنعت استان گام هاي مهمي در اين راستا برداشته شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcc4mqs.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما