سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 1420
از سوی حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفت؛

انتشار فراخوان مقاله «رسالت زنان تحصیلکرده علوم دینی در جهان اسلام»‌

قم نيوز : قم نیوز: فراخوان مقاله رسالت زنان تحصیل‌کرده علوم دینی در جهان اسلام در گستره حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شد.
انتشار فراخوان مقاله «رسالت زنان تحصیلکرده علوم دینی در جهان اسلام»‌
به گزارش قم نیوز، محمود خالقی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه این فراخوان مقاله از سوی موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری منتشر شده است، تصریح کرد: مقالات برگزیده این فراخوان در همایش علمی فرهنگی رسالت زنان تحصیل‌کرده علوم دینی در جهان اسلام ارائه می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این فراخوان از نقش بانوان مبلغ دینی در جامعه، نقش مشاوره دینی زنان حوزوی در جامعه اسلامی، مسئولیت بانوان حوزوی در تربیت دینی افراد، نقش بانوان حوزوی در انتقال ارزش‌های اخلاقی و دینی و نقش بانوان حوزوی در خانواده به عنوان محورهای این فراخوان یاد کرد.

خالقی مهلت ارسال مقالات به این همایش را ۲۰ دی‌ ماه برشمرد و اضافه کرد: همایش رسالت زنان تحصیل‌کرده علوم دینی در جهان اسلام ۲۰ بهمن‌ ماه همزمان با ۱۶ ربیع‌الاول شب میلاد پیامبر اکرم(ص) در محل موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار می‌شود.

وی شرکت‌کنندگان در این فراخوان مقاله را طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر از این فراخوان می‌توانند به آدرس اینترنتی www.hossns.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.razct1a5ubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما