شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 14957
طی همایشی:

از ۸۰ نخبه تحت حمایت کمیته امداد قم تجلیل شد

قم نيوز : قم نیوز: از ۸۰ نخبه تحت حمایت کمیته امداد قم در همایش تجلیل از دانشجویان، دانش آموزان و استعدادهای درخشان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم تجلیل شد.
از ۸۰ نخبه تحت حمایت کمیته امداد قم تجلیل شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم، عبدالله جلالی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در این همایش خطاب به نخبگان تحت حمایت این کمیته اظهارکرد: باید افتخاراتی که به دست آورده اید را بیش از پیش حفظ کنید و نه تنها باید به خودتان افتخار کنید بلکه باید الگوی مثبتی برای اطرافیان و جامعه خویش باشید.
 
وی افزود: کمیته امداد به شما که در فضای پیچیده جامعه کنونی به نخبگی رسیده اید افتخار می کند و شک نکنید که آینده کشور در دستان شما خواهد بود، مگر می شود کسی علم، انسانیت، منطق و اعتقادات مذهبی داشته باشد و جایگاهی در نظام اسلامی نداشته باشد.
 
جلالی همچنین نخبگان را از دام هایی که آن ها را تهدید می کند بر حذر داشت و تأکید کرد : کسی که به موقعیت شما می رسد دوست هایی پیدا می کند که در ظاهر دوست ولی در باطن برای او نقشه کشیده اند و برنامه ریزی کرده اند لذا باید مراقب دام ها و وسوسه های اطراف خود باشید تا با مشاهده گوشه ای از لذت های دنیایی فرار مغزها را شاهد نباشیم.
 
اکبر رشیدی، مدیر کمیته امداد شهرستان قم نیز در این همایش  با اشاره به خودباوری نخبگان تحت حمایت، برگزاری این همایش را فرصتی برای رشد نخبگان دانست و خطاب به آنان گفت: قدر جایگاه و منزلت خود را بدانید تا با تلاش خود بتوانید درجامعه علمی نه تنها کشور بلکه در جهان نقش مفید و مؤثر داشته باشید.
 
وی افزود: فقر مادی نباید مانع پیشرفت شود بلکه نخبگان تحت حمایت کمیته امداد باید در معادلات اساسی آینده کشور و جهان نقش داشته باشند.
 
خاطرنشان می شود، نخبگان حاضر در این همایش، در زمینه های علوم قرآنی، علمی، ثبت اختراع و ورزشی دارای مقام های قهرمانی و ممتاز جهان، آسیا، کشور و استان بوده و توسط دکتر سید حسین اخوان علوی، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان قم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfe1dy.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما