پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 15330
شهردار منطقه هشت قم خبر داد:

احداث دو ايستگاه آتش نشاني در منطقه پرديسان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از احداث دو ايستگاه آتش نشاني در منطقه هشت شهرداری قم خبر داد و گفت: اين ايستگاه‌ها سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسند.
احداث دو ايستگاه آتش نشاني در منطقه پرديسان
به گزارش قم  نيوز به نقل از روابط عمومی شهردای قم، عبدالله سليماني با اشاره اينكه عمليات احداث دو ايستگاه آتش نشاني در منطقه هشت قم آغاز شده است بيان كرد: نسبت به بودجه‌اي كه براي احداث اين دو ايستگاه در اختيار داريم 30 درصد پيشرفت فيزيكي داشته‌ايم.

وي اعتبار سال جاري اين دو ايستگاه در سال جاري را يك ميليارد تومان دانست و گفت: 300 ميليون تومان از اين اعتبار از محل اعتبارات داخلي و 700 ميليون تومان نيز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري است.

شهردار منطقه هشت قم كل اعتبار مورد نياز اين دو ايستگاه آتش نشاني را دو ميليارد و 500 ميليون تومان عنوان كرد و بيان كرد: براي ساخت هر كدام از اين ايستگاه‌ها اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 250 ميليون تومان لازم است.

وي با اشاره به اينكه يك ايستگاه آتش نشاني در سال گذشته در منطقه هشت قم به بهره‌برداري رسيد افزود: اين دو ايستگاه سال آينده به مرحله بهره‌برداري خواهند رسيد.

سليماني در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي پروژه‌هاي مختلف در اين منطقه اشاره كرد و يادآور شد:این ایستگاههای آتش نشانی به منظور ایمنی و امنیت شهروندان در منطقه پردیسان احداث می شوند.

وی ضمن آرزوی ایام خوش و بدون حادثه برای شهروندان،توجه به امنیت و ایمنی شهروندان را یکی از دغدغه های مهم  مدیریت شهری قم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این ایستگاهها خدمات مناسب و به موقع به شهروندان در مواقع اظطرار ارائه گردد.  


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbgfb8.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما