پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 15665
دهناد خبر داد:

كسب رتبه سوم كشوري استان قم در زمينه اشتغالزايي

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ريزي استاندار قم گفت: استان قم در سال 91 موفق به كسب رتبه سوم كشوري اشتغالزايي شد.
سيد رضا دهناد، معاون برنامه ريزي استاندار قم
سيد رضا دهناد، معاون برنامه ريزي استاندار قم
به گزارش قم‌نیوز، سيد رضا دهناد در جلسه كارگروه تخصصي اشتغال استان كه پيش از ظهر چهارشنبه در تالار امام رضا(ع) استانداري برگزار شد، با تقدير از تلاش دستگاه هاي دست اندركار اشتغال استان، اظهار كرد: در سال 91 تعهد استان ايجاد 29 هزار فرصت شغلي بود كه با تدبير ويژه مديريت عالي استان و تلاش و كوشش جدي اعضاي كارگروه اشتغال، 108 درصد از تعهدات استان محقق گرديد.
 
وي با بيان اين كه استان قم در سال گذشته رتبه سوم كشوري اشتغال را كسب كرد، ميزان تعهدات استان در سال 92، 18 هزار فرصت شغلي است كه اميدواريم تا پايان سال بيش از رقم تعيين شده، محقق شود.
 
معاون برنامه ريزي استاندار قم همچنين با اشاره به كسب رتبه سوم استان قم در زمينه جذب تسهيلات مشاغل خانگي و نيز رتبه پنجم كشوري در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملي در بخش صنعت و معدن در سال گذشته، از تلاش بانك هاي عامل و مديران دستگاه‌هاي مرتبط در اين دو بخش قدرداني كرد.
 
دهناد در ادامه با اشاره به عملكرد تطبيقي بانك‌هاي استان در اعطاي تسهيلات مربوط به سال 91، عملكرد برخي از بانك‌ها در اين زمينه را مثبت و خوب و برخي ديگر را غير قابل قبول دانست و تصريح كرد: مديران عامل بانك‌هايي كه عملكرد مناسبي نداشته‌اند بايد در سال 92 تلاش بيشتري را داشته و اين ضعف را جبران كنند.
 
وي همچنين با اشاره به مصوبه شوراي عالي اشتغال كشور در خصوص تخصيص پنج درصد از محل اعتبارات اشتغال استان به معتادان بهبود يافته، اين مصوبه را اقدام مفيدي در جهت رفع مشكل بيكاري معتادين بهبود يافته و حمايت از بازگشت به زندگي مجدد اين قشر دانست و گفت: كميته ويژه اي براي تعيين ساز و كارهاي اجرايي شدن اين مصوبه در استان تشكيل شود.
 
در اين جلسه 5 طرح متقاضي تسهيلات بنگاه هاي زود بازده به ارزش 5 ميليارد و 800 ميليون تومان و اشتغالزايي 120 نفر به تصويب نهايي اعضاي كارگروه اشتغال استان رسيد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccpeqs.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

دانشگاهی
کاش 3 شماره سمت چپ ملی افراد استخدام شده را اعلام نمایند بعد متوجه می شویم که چند درصد از افراد بومی بوده اند! بیش تر استخدام ها در دانشگاه ما که غیر بومی است. ظاهرا شرط هیات علمی شدن در قم غیر بومی است. اگر بومی باشی نمره منفی داری و ...