دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 15857
استاندار قم :

شورای شهر چهارم قم از تجربیات شورای قبلی بهره گیرد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: در شورای چهارم قم باید از تجربیات شورای شهر قبل استفاده شود.
شورای شهر چهارم قم از تجربیات شورای قبلی بهره گیرد
به گزارش قم‌نیوز، کرم‌رضا پیریایی با اشاره به شورای شهر سوم اظهار کرد: شورای شهر سوم عمر طولانی داشت که این عمر طولانی مفید بود و مجموعه‌ای از افراد متشخص، پاک و سالم در شورای شهر، با دقت و نظارت کافی فعالیت کردند که وقت گذاری مناسب را برای فعالیت‌ها داشتند و اعضای شورای شهر با مجموعه استانداری تفاهم داشتند.
 
استاندار قم با اشاره به همکاری مجموعه استانداری با شورای شهر گفت: مجموعه استانداری به اعضای شورای شهر نگاه مثبتی داشت و کمترین اختلالی و بداخلاقی در کار شورا ایجاد نشد و اعضای شورای شهر با تمام قوت وظیفه قانونی خود را انجام دادند و دوره خدمت شورای شهر سوم مصادف با بهترین ایام خدمت در توسعه شهر قم بود.
 
پیریایی تجارب شورای شهر سوم را تجارب خوبی دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مجموعه ساختار نظام، باید نسبت به هم نگاه مثبتی را داشته باشند که این نگاه در شورای شهر قبلی بود و مناسب است که در شورای شهر جدید از تجربیات شورای شهر قبلی استفاده شود.
 
وی اضافه کرد: در شورای شهر جدید تعداد اعضا به 21 نفر رسیده است که به یک پارلمان محلی شباهت دارد و باید شورای شهر جدید از اعضای شورای شهر قبلی به عنوان مشاوران خودشان بهره گیرند تا به نحوی باشد که از همه تجربیات گذشته استفاده شود.
 
استاندار قم با اشاره به خدمات نهادهای استان اظهار کرد: در مجموعه دستگاه و سازمان‌ها خدماتی که ارائه می‌شود، با نگاه به مبانی ارزشی انقلاب اسلامی است و شورای شهر از جمله نهادهایی است که می‌تواند موضوع نفوذ دادن مبانی ارزشی در خدمت را دنبال کند.
 
وی تصریح کرد: امیدوارم مجموعه شورای شهری درقم با استفاده از تجارب شورای قبلی، از مبانی ارزشی هم استفاده کنند و آمایش سرزمین را هم در نظر گیرند.
 
پیریایی با اشاره به ضرورت توجه به تجربه شورای شهر سوم گفت: شورای شهر جدید باید تجربه موفق هفت ساله شورای شهر قبلی که مماس با خدمت سرشار و توسعه شهر قم بوده است، را در جلوی چشمان خود داشته باشند، البته باید قوی‌تر و بهتر پیش بروند و امروز ما باید بهتر از دیروز باشد.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfecdy.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما