يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 16537
از سوی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه

همایش مجازی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه گفت: همایش مجازی امر به معروف و نهی از منکر همزمان با اختتامیه مسابقه وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف به صورت آنلاین در مسنجر «ال‌ فور آی» برگزار شد.
همایش مجازی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه، حجت‌الاسلام محمد جواد اسماعیلی اظهار داشت: این مراسم به ابتکار معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه در تاریخ 18 آبان ماه مصادف با پنجم محرم از ساعت 19 الی 21 در مسنجر ال‌فور‌آی با قرائت قرآن کریم، مرثیه خوانی و سخنرانی برگزار شد.
 
وی گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه برگزار شد.
 
مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه درباره هدف برگزاری این مراسم به صورت آنلاین گفت: ارائه الگوی عملی برای حضور فعال و کاربردی مسئولان فرهنگی کشور در فضای مجازی، تسهیل حضور همه فعالان مجازی سراسر کشور، پرهیز از هزینه‌های غیرضروری و زمینه‌سازی برای بهره‌برداری هرچه بهتر از امکانات و خدمات اینترنتی از اهداف برگزاری این مراسم به صورت آنلاین هستند.
 
وی ضمن اشاره به روند برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی عفاف و حجاب گفت: این مسابقه به همّت این معاونت از 18 مرداد ماه سال جاری مصاف با عید سعید فطر تا 25 مهر ادامه داشت و زمینه‌ای فراهم شد تا وبلاگ‌نویسان فعال در حوزه حجاب و عفاف در آن شرکت کنند.
 
اسماعیلی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان گفت: در مهلت اعلام شده نزدیک به 700 وبلاگ ثبت‌نام کردند که با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، فعالیت هیئت داوران برای ارزیابی وبلاگ‌ها آغاز شد.
 
وی اظهار داشت: با بهره گیری از داوران مجرب، وبلاگ‌های شرکت‌کننده در سه مرحله ارزیابی و داوری شدند و سعی بر این شد تا بهترین وبلاگ‌ها انتخاب و معرفی شوند.
 
مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: پس از ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله اول، 400 وبلاگ به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد نیز 35 وبلاگ به مرحله سوم رسیدند.
 
اسماعیلی بیان داشت: پس از ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله دوم، 12 وبلاگ در بخش دانش‌آموزی، 12 وبلاگ در بخش دانشجویی و 11 وبلاگ در بخش حوزوی به مرحله سوم راه یافتند.
 
وی اظهار داشت: در مرحله اول و دوم داوری، تمام وبلاگ‌ها توسط دو نفر از داوران به صورت مستقل نظارت و ارزیابی شدند.
 
مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به شیوه‌ ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله سوم تاکید کرد: در این مرحله تمام وبلاگ‌ها به صورت همزمان توسط 6 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند.
 
اسماعیلی درباره هدایا و جوایز نفرات برتر بیان داشت: به نفر اول در هر بخش کمک هزینه عمره معادل پنج میلیون ریال، به نفر دوم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات معادل سه میلیون ریال و به نفر سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معادل 2 میلیون ریال اهدا خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: همچنین به تعدادی از شرکت‌کنندگان که از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر اعلام شده‌اند، هدایای فرهنگی تقدیم خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbzsb8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما