سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 16652
قائم‌ مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم:

برخی باشگاه‌های فوتبال در حق فوتبال قم ظلم می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: قائم‌ مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: برخی باشگاه‌های فوتبال قم در حق بازیکنان خود و فوتبال استان قم ظلم می‌کنند.
برخی باشگاه‌های فوتبال در حق فوتبال قم ظلم می‌کنند
به گزارش قم نیوز، هادی گائینی، ضمن ابراز گلایه‌مندی از کم لطفی برخی باشگاه‌های فوتبال استان قم اظهار کرد: متأسفانه در قم مقاصد شخصی و فردی، در برخی از موارد بر منافع ورزشی قم ، باشگاه صبا و بازیکنان بومی و بااستعداد قم برتری پیدا می‌کند.
 
وی گفت: پیش از آغاز مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور و لیگ دسته اول جوانان کشور هم به صورت شفاهی و هم به صورت مصاحبه مکتوب یا اینترنتی از باشگاه‌ها خواستیم که شرایط تیم ما را درک کرده  و با توجه به بستر مناسبی که برای حضور بازیکنان جوان قم در لیگ‌های رده‌بالای کشور ایجادشده، این فرصت را به بازیکنان برای درخشش و دیده شدن و به باشگاه صبا برای نتیجه گرفتن بدهند.
 
سرپرست تیم جوانان صبای قم افزود: با این حال، اما در عمل به جز دو سه باشگاه ، همکاری خاصی از جانب سایرین ندیدیم و این موضوع موجب شد تعداد بازیکنان بومی تیم ما کاهش یابد.
 
گائینی بیان کرد: برخی تیم جوانان صبا را به دلیل استفاده از بازیکن غیربومی مورد سرزنش قرار می‌دهند اما واقعیت این است که استفاده از نفرات بومی، اولویت ما بود اما وقتی باشگاه‌ها بازیکنان بومی مورد نظر ما را در اختیار صبا قرار ندادند به ناچار به سراغ گزینه‌های غیربومی رفتیم.
 
این پیشکسوت فوتبال قم با انتقاد از برخی افراد سودجو تصریح کرد: برخی افراد می‌خواهند در قبال بازیکن دادن به تیم‌های پایه صبا، خود را در صبا جا کنند و در حقیقت به فکر منافع شخصی خودشان هستند و هنگامی که در مقابل این خواسته عجیب ایستادگی می‌کنیم ، آن‌ها نیز از بازیکن دادن به صبا امتناع می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: شاید لیاقت این افراد همین باشد که برای فوتبال از جیب خود هزینه کرده و از بازیکن پول بگیرند و بازیکن را به جای بازی در سطح اول کشور ، با هزینه‌کردن بیهوده در لیگ تهران به بازی بگیرند.
 
گائینی ابراز کرد: این که بازیکنان بومی در تیم ما باشند آرزوی ماست و کار ما را راحت می‌کند اما وقتی برخی از باشگاه‌ها کم لطفی می‌کنند دیگر چه کاری از دست ما بر می‌آید.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcj8mev.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما