شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 19009

آموزش مهارت های کارآفرینی در اتوبوس

قم نيوز : قم نیوز: با ورود ˈاتوبوس کارآفرینیˈ به قم، دانشجویان دانشگاه های این استان در داخل اتوبوس تحت آموزش مهارت های کارآفرینی قرار می گیرند.
آموزش مهارت های کارآفرینی در اتوبوس
به گزارش قم نیوز، اتوبوس کارآفرینی که صبح امروز شنبه وارد استان قم شده است، یک کارگاه سیار آموزش هوش مالی است که با امکانات لازم آموزشی تجهیز شده و از شهری به شهر دیگر رفته و درخصوص هوش مالی و مهارت های کارآفرینی به شهروندان و دانشجویان آموزش هایی ارایه می دهد.
 
مسوول هماهنگی این اتوبوس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به میمنت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همچنین بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و پایگاه انقلاب اسلامی، اولین استان مقصدی که برای اتوبوس کارآفرینی درنظر گرفته شد، استان قم بود که در مدت دو روز آموزش های کارآفرینی به دانشجویان این استان ارایه می شود.
 
ˈمقداد خدادادˈ گفت: این اتوبوس صبح امروز در دانشگاه صنعتی قم و عصر امروز در دانشگاه پردیس مستقر است و فردا به همراه دانشجویان از شهرک های صنعتی استان بازدید خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: این اتوبوس تداعی گر سفر کارآفرینی است و به مسافران خود می آموزد قبل از دست زدن به کسب و کار و ایده های خلاقانه یا راه اندازی یک بنگاه اقتصادی که عموما تصور این است که نیاز به یک سرمایه بالا وجود دارد، نیازمند هوش مالی بالا، توانایی در حل بحران های شخصی در مواقع بروز بحران کسب و کار، توانایی بودجه بندی ذهنی بالا، شناختن و به کارگرفتن اهرم های مثبت کار و شناخت روش های حفظ پول است.
 
خداداد اضافه کرد: اتوبوس کارآفرینی در مسیر حرکت خود به شهرها سرزده، مشتاقان کارآفرینی را سوار کرده، آموزش داده و آماده یادگیری از طریق سرنخ هایی می کند که در مدت سفر یکساعته به آنها گوشزد کرده است.
 
وی افزود: اتوبوس کارآفرینی همچنین به شهرک های صنعتی سر می زند و برای احیای کارگاه های از کارافتاده اقدام می کند، مشکلات این دست کارگاه ها را بررسی کرده و چرخ ایستاده از حرکت آنها را به حرکت دوباره درمی آورد.
 
وی گفت: در اتوبوس کارآفرینی موضوعاتی از قبیل ˈ استقلال مالی چیست و از چه مسیری به دست می آید؟ˈ، ˈ تعریف واقعی کارآفرینیˈ ، ˈبازنشستگی اتفاقی که می تواند موجب تخریب کارآفرین شودˈ، ˈهوش مالی و راه های افزایش آنˈ، ˈحفظ پول زیر ساخت اصلی کارآفرینیˈ و ˈاهرم های کار و اثرات آن بر کسب و کار شخصیˈ آموزش داده می شود.
 
خداداد در پایان افزود: مقصد بعدی اتوبوس کارآفرینی شهرهای کاشان و قزوین است و شهرهای بعدی از طریق رسانه ها به اطلاع عموم و دانشجویان علاقه مند برای شرکت در این کلاس ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdci3uaz.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما