چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 1901
استاندار:

10 هزار واحد مسكونی مهر امسال درقم به بهره برداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: امسال 10 هزار واحد مسكونی مسكن مهر در قم به بهره برداری می رسد.
10 هزار واحد مسكونی مهر امسال درقم به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور در جلسه شورای مسكن استان قم با اعلام این خبر بر تسریع در ساخت واحدهای مسكونی مسكن مهر تاكید كرد و خواستار رفع موانع و نظارت جدی بر پروژه های در دست اقدام مسكن مهر شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های در حال انجام منطقه پردیسان گفت: طی یك سال اخیر اقدامات بسیار خوبی برای رفع نیازهای زیربنایی و روبنایی منطقه پردیسان انجام شده، اما رشد سریع ساخت و سازها در این منطقه بویژه اجرای پروژه عظیم مسكن مهر، ایجاب می كند تا متناسب با نیازها، خدمات و امكانات بیشتری در منطقه فراهم شود.

موسی پور ضمن تاكید بر لزوم نظارت جدی بر پیشرفت طرح های عمرانی منطقه و اجرای سریع پروژه تقاطع غیر هم سطح ورودی پردیسان را خواستار شد.

وی لزوم توجه به زیباسازی، تامین روشنایی و ساماندهی معابر منطقه را یادآور شد و افزود: بهسازی، اصلاح و اجرای شبكه معابر و خیابان كشی پردیسان باید با آینده نگری و لحاظ نیازهای جمعیتی و ترافیكی منطقه در درازمدت انجام شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به دیگر نیازهای منطقه، بر ضرورت اهتمام جدی در زمینه تسریع در ساخت و آماده سازی مراكز آموزشی، فرهنگی، فضاهای سبز و بوستان های مورد نیاز ساكنین منطقه تاكید كرد.

وی با اشاره به ساخت مراكز آموزشی، مساجد، مراكز درمانی بهداشتی، آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز و بوستان های متعدد، تامین روشنایی، احداث مسیل و ... افزود: رشد روز افزون جمعیت پردیسان، لزوم برنامه ریزی و تلاش سریع دستگاه های مسوول، برای پاسخگویی به نیازها و رفع مشكلات منطقه را ضروری ساخته است.

موسی پور تاكید كرد: همه دستگاه ها باید به تعهدات خود در قبال توسعه و عمران منطقه پایبند بوده و با جدیت در جهت عملیاتی كردن وظایف و مسوولیت های محوله تلاش و كوشش كنند.

وی به نیازهای بهداشتی درمانی منطقه اشاره و اضافه كرد: ساخت بیمارستان و درمانگاه یكی از نیازهای اصلی منطقه محسوب می شود كه باید در جهت تامین این نیاز اقدامات و برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

استاندار قم با اشاره به احداث دو درمانگاه و آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی با مشاركت بخش خصوصی در منطقه، گفت: باید از ظرفیت ها و انگیزه های بخش خصوصی و حمایت های خیرین برای رفع مشكلات بهداشتی درمانی و دیگر نیازهای زیربنایی منطقه بهره گرفت.

در این جلسه مسایل مربوط به مسكن مهر شهری و روستایی بررسی و جهت تامین زیرساخت های لازم، تسریع در بهره برداری واحدهای در دست احداث تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.xqsa2bqosla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما