شنبه ۵ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 1949
طباطبایی:

مهلت ارسال آثار به جشنواره فناوران برتر قم تمدید شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز رشد دانشگاه قم از تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر قم خبر داد.
مهلت ارسال آثار به جشنواره فناوران برتر قم تمدید شد
به گزارش قم نیوز، سید محمد طباطبایی گفت: با توجه به استقبال خوب فناوران قمی از برگزاری جشنواره تقدیر و تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر چند روز دیگر به مهلت ارسال آثار به این جشنواره افزوده شده است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ آذرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی با اشاره به استقبال فناوران از جشنواره امسال تصریح کرد: تاکنون ۳۵ اثر از فناوران به مرکز رشد دانشگاه قم رسیده است که ۱۵ اثر به صورت آزاد در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

مسئول کمیته شناسایی و تقدیر از فناوران برتر با تاکید بر ضرورت تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در پژوهش و فناوری گفت: خوشبختانه نسبت به سالهای گذشته در بخش فناوران، با استقبال مطلوبی مواجه هستیم.

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم با بیان اینکه همه آثار ارسالی توسط ۱۰ نفر از اعضای کمیته و هیئت علمی دانشگاه‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت اظهار داشت: هیئت علمی داوری و ارزیابی آثار از استادانی در علوم پایه، مهندسی و علوم پزشکی و سایر رشته فناوری تشکیل شده است.

یادآور می‌شود، در بخش همایش فناور برتر امسال از چهار فناور برتر، ۲ واحد فناور برتر مرکز رشد، ۲ طرح فناوری برتر و از یک مدیر فناور برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.e8zbjh8oo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما