چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 1850
طباطبایی خبر داد:

فناوران برتر قم شناسایی و تقدیر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز رشد دانشگاه قم گفت: فناوران برتر استان زیر نظر کارشناسان مجرب انتخاب و تقدیر می‌شوند.
فناوران برتر قم شناسایی و تقدیر می‌شوند
به گزارش قم نیوز، دکتر سید محمد طباطبایی در اولین جلسه کمیته شناسایی و تقدیر از فناوران برتر هفته پژوهش سال ۹۰ استان قم که در مرکز رشد دانشگاه قم برگزار شد، گفت: ملاک و معیار انتخاب فناوران برتر بر اساس آیین نامه کشوری صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برگزیدگان باید حتما در قم اشتغال و فعالیت داشته باشند، بیان داشت: در بخش همایش فناوری امسال چهار فناور استانی، دو واحد فناور مرکز رشد، دو طرح فناوری برتر نامزد دریافت جوایز فناوری هستند.

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم با بیان اینکه در جدول امتیاز فناوران برتر برای مشارکت در برنامه‌های راهبردی ۲ امتیاز، تدوین طرح کسب و کار ۵ امتیاز و سایر موارد ۳ امتیاز در نظر گرفته شده است، افزود: در جدول مدیران برتر فناوری برای طرح‌هایی که توسط شخص انجام گرفته، حداکثر ۱۰ امتیاز و دیگر موارد ۲۵ امتیاز در نظر گرفته شده که ۱۰ امتیاز برای تدوین و ۱۵ امتیاز برای اجرای برنامه است.

رئیس کمیته شناسایی و تقدیر از فناوران برتر ستاد هفته پژوهش و فناوری قم با اشاره به اینکه اطلاع رسانی برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری از طریق رسانه‌های جمعی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۰ در نظر گرفته شده بود که حداکثر تا ۵ آذرماه ۱۳۹۰ تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار متقاضیان پس از دریافت در مرکز رشد جهت داوری‌های تخصصی به اعضای کمیته سپرده می‌شود تصریح کرد: مقالات چاپ شده فناوران در صورتی ارزیابی می‌شود که در راستای فناوری باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.tdyiw6dcxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما