چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 19955

جشنواره ملی ملکوت فردا در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:‌دبیر جشنواره ملی ملکوت گفت: این جشنواره، هشتم اسفند با حضور آیت‌الله العظمی جوادی آملی، علی لاریجانی و طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در قم به کار خود خاتمه خواهد داد.
جشنواره ملی ملکوت فردا در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، حمیدرضا یونسی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: آئین اختتامیه این جشنواره فردا، هشتم اسفند با سخنرانی آیت‌الله العظمی جوادی آملی و با حضور شخصیت‌های دینی و سیاسی در سالن همایش مؤسسه اسراء از ساعت ۹ و سی دقیقه آغاز خواهد شد.

وی افزود: تجلیل از برگزیدگان این جشنواره همچنین ارائه گزارش درباره روند اولین جشنواره ملی ملکوت از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

یونسی با یادآوری روند برگزاری این جشنواره اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره ملی ملکوت با محوریت کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن» تألیف آیت‌الله العظمی جوادی آملی، برگزار شد و هر سال توسط سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی و مرکز بین‌المللی نشر اسراء بر مبنای موضوعات و کتب این مفسر قرآن در جهت ترویج فرهنگ قرآن کریم برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ملکوت افزود: از مهمترین اهداف این جشنواره، حضور همزمان اساتید دانشجویان، محققان و عموم مردم در بخش‌های مختلف و به مشارکت طلبیدن تمامی اقشار جامعه در جهت تولید آثار قرآنی و بهره‌گیری از آثار اندیشمندان قرآنی است.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله اینترنتی، مکاتبه‌ای، وبلاگ‌نویسی، مقاله‌نویسی‌، خلاصه‌نویسی و پیامکی برگزار شد، عنوان کرد: استقبال از این جشنواره بسیار خوب بوده به گونه‌ای که در بخش وبلاگ‌نویسی ۳۴۷ وبلاگ در جشنواره حضور یافته است.

دبیر جشنواره ملی ملکوت با بیان اینکه پنج نشست تخصصی استانی ویژه جشنواره برگزار شده است عنوان کرد: در بخش اینترنتی این جشنواره ۳۵ هزار و ۸۶۷ نفر، در بخش پیامکی، ۱۲۴ هزار نفر، در بخش مکاتبه‌ای ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند همچنین، در بخش خلاصه‌نویسی ۱۱۰ نفر حضور یافتند و ۳۱۰ مقاله نیز به جشنواره ارسال شد.

یونسی با اشاره به جوایز این جشنواره با بیان اینکه اسامی نفرات برگزیده فردا در مراسم اعلام می‌شود، گفت: ازجمله جوایز ویژه‌ای که برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره با خرید لوح فشرده در نظر گرفته شده است، سه خودرو تیبا، پرداخت صد میلیون ریال کمک هزینه دکتری به یک نفر و پرداخت ۶۰ میلیون ریال کمک هزینه کارشناسی ارشد به یک نفر است.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdciw3az.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما