پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 20316
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) مطرح کرد

اردوهای راهیان نور بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

قم نيوز : قم نيوز:‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای تبیین و بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جدید انقلاب با آرمان‌های شهدا و روحیه ایثارگری و فداکاری‌های ملت ایران است.
اردوهای راهیان نور بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین مشرفیان اظهار کرد: حفظ افتخارات‌ و قله‌های‌ سربلندی‌ و عزت‌ ملت‌ ایران‌ در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ به عنوان‌ هویت‌ ملت‌ و سرمایه‌ ارزشمند معنوی‌ باید همواره‌ مورد اهتمام‌ جدی‌ باشد.

وی با تحلیل‌ رفتارهای‌ سلطه‌گرانه‌ استکباری‌ در طول‌ صد سال‌ گذشته‌، ایجاد حقارت‌ در ملت‌ها از طریق‌ گرفتن‌ هویت‌ و خلع‌ سلاح‌ معنوی‌ آنان‌ را مهمترین‌ ابزار قدرت‌های‌ استکباری‌ برای‌ سلطه‌ بر کشورها دانست و ابراز داشت: جریان‌های‌ سلطه‌طلب‌ دنیا همواره‌ سعی‌ کرده‌اند اصول‌ و ارزش‌های‌ ملت‌ها را حذف‌ و یا تضعیف‌ کنند و یا مورد مناقشه‌ قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در ادامه اردوهای راهیان نور را بهترین ابراز برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای تبیین و بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنایی نسل سوم انقلاب با آرمان‌های شهدا و روحیه ایثارگری و فداکاری‌های ملت ایران است.

وی ادامه داد: رزمندگان ما با وجود اینکه از فرجام کار خود آگاه بودند اما با اشتیاق کامل وارد صحنه‌های حق علیه باطل شدند و در این راه از جان خود نیز گذشتند؛ چرا که ایستادگی در مقابل دشمن را برای خود تکلیف می‌دانستند و حال ما باید با برنامه‌های دقیق و غنی این روحیه را به نسل جوان منتقل کنیم.

مشرفیان با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور از معنوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی برای قشر جوان کشور است تصریح کرد: برگزاری این قبیل برنامه‌ها می‌تواند تقویت‌کننده معنویات و ارتقاءدهنده ارزش‌های والای دفاع مقدس در نسل جوان کشور باشد و برنامه‌های مختلف اردوهای راهیان نور باید به شکل شایسته‌ای مورد پوشش رسانه‌ای قرار گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0fb5.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما