پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 20722
فرمانده انتظامی استان قم:

دوره‌های بصیرت موجب تقویت بینش عقیدتی و سیاسی است

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده انتظامی استان قم به برگزاری دوره‌های بصیرت اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره‌ها سبب تقویت بینش عقیدتی و سیاسی کارکنان است.
دوره‌های بصیرت موجب تقویت بینش عقیدتی و سیاسی است
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه خداوند نعمت‌های بی‌شماری برای بشر فراهم کرده به سه فرصت در زندگی انسان اشاره کرد و افزود: نخستین فرصت توبه است که انسان گنهکار می‌تواند دوباره به مسیر صحیح بر گردد.

وی عبادت را دومین فرصت دانست و گفت: فرصت عبادت موجب می‌شود تا انسان علاوه بر توبه از جایگاه قبلی خود بالاتر برود.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه فرصت خدمتگزاری را به عنوان سومین فرصت عنوان و تصریح کرد: همه کسانی در این نظام برای حل و رسیدگی به مشکلات مردم مسئولیتی دارند از این نعمت برخوردارند و زمانی این خدمت ارزش دارد که علاوه بر اخلاص و صحت عمل، خدمت بدون منت باشد.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود انس با قرآن کریم و برخورداری از معرفت دینی را موجب تقویت ایمان ذکر و اضافه کرد: در مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم بیش از ۴۲۰ خانواده قرآنی متشکل از حافظان قرآن کریم از یک جزء تا حفظ کل وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از کارکنان این فرماندهی در مسابقات درک مفاهیم قرآن کریم حائز رتبه در کشور هستند، به برگزاری دوره‌های بصیرت در استان نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری این دوره‌ها سبب تقویت بینش عقیدتی و سیاسی کارکنان است.

مجتبایی در ادامه خدمت بدون منت و خالصانه را از مصادیق مردم‌داری برشمرد و با تاکید بر حفظ کرامت و حرمت انسانی در تمام ماموریت‌ها افزود: تنها برخورد با افراد متخلف در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccimqi.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما