يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : 21336

صبا به دنبال کسب امتیازات کامل دیدار با مس و سایپا

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در هفته های پایانی لیگ برتر برابر مس و سایپا به دنبال کسب امتیازات کامل هر دو بازی هستیم.
صبا به دنبال کسب امتیازات کامل دیدار با مس و سایپا
به گزارش قم نیوز، حسین نجاتی اظهار کرد: برتری در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به هشتمین پیروزی صبا انجامید و خیال تمام اعضای تیم و مجموعه باشگاه را برای حضور در فصل آینده لیگ برتر راحت کرد.

وی با مهم دانستن حضور پرقدرت صبا در لیگ آینده تصریح کرد: خیلی تلاش کردیم نوار ناکامی در سه بازی قبل در این دیدار قطع شود که خوشبختانه در دیدار با ذوب آهن اصفهان همه چیز دست به دست هم داد و با شایستگی به سه امتیاز دست یافتیم.

وی بیان داشت: بازی بسیار خوبی بود و به نظر من مقابل میهمان خود ذوب آهن اصفهان بهترین بازی خود را انجام دادیم، لحظه‌ای از تلاش برای کسب امتیاز و حتی به دست آوردن پیروزی دست برنداشتیم و در تمام لحظات حواسمان به بازی و تیم حریف بود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: با تجربه بازی کردن بازیکنان ما سبب شد در دیدار داخل خانه مقابل ذوب آهن اصفهان به راحتی بازی کرده و پیروز میدان شویم، در این دیدار کمتر اشتباه کردیم چون امکان داشت در نیمه اول دروازه تیم ما باز شود ولی تمرکز بالای بازیکنان در کارهای دفاعی مانع گلزنی حریف شد.

وی خاطر نشان کرد: در جریان مسابقه مقابل دروازه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان صاحب موقعیت‌های گلزنی خوبی شدیم و با ارائه فوتبالی حساب شده توانستیم برنده میدان مسابقه باشیم، به خصوص اینکه بازیکنان ما در استفاده از فرصت‌ها کاملا با دقت بودند.

نجاتی اضافه کرد: این مسابقه از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، تیم ما در روزی که فوتبال هماهنگی ارائه می‌کرد موفق شد دو گل به تیم ذوب آهن اصفهان بزند و این بازی را به سود خود به پایان برساند.

وی‌ بیان کرد: بازیکنان ما در مجموع خوب بازی کردند و انگیزه لازم را برای شکست ذوب آهن اصفهان از خود نشان دادند، در نیمه دوم که صبا یک بر صفر پیش افتاد تا آخرین لحظه باز هم دست از تلاش برنداشتیم و با روحیه بهتری بازیکنان ما به ادامه بازی پرداختند و گل به ثمر رسیده در لحظات تلف شده بازی کار را برای پیروزی ما در این دیدار قطعی کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اذعان کرد: شرایط خوبی برای بازی‌های بعدی داریم ما ۲ بازی دیگر در پیش خواهیم داشت که البته به حساسیت بازی با ذوب آهن نیستند اما از هر نظر برای جدال با حریفان آماده هستیم زیرا به دنبال کسب ۶ امتیاز دیگر هستیم.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری داخل خانه از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه یادگار امام شهر قم میزبان ذوب آهن اصفهان بود و در پایان ۲ بر یک پیروز شد تا هشتمین پیروزی این تیم در لیگ برتر این فصل رقم خورده و در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد و به ترتیب ۱۷ و ۲۲ فروردین ماه در کرمان با تیم مس و در قم با تیم سایپا البرز دیدار می‌کند و به کار خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر پایان خواهد داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepx8w.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما