يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 21393

شعار اقتصاد مقاومتی نباید همچون سال گذشته به روی زمین بماند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: شعار اقتصاد مقاومتی نباید همچون سال گذشته به روی زمین بماند بلکه باید تمامی مسئولان استان قم اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشند.
شعار اقتصاد مقاومتی نباید همچون سال گذشته به روی زمین بماند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به اینکه باید از ویژگی‌های حضرت زهرا در جامعه الگو گیری شود اظهار کرد: فرصت خدمت در استان قم بسیار بی‌بدیل است و این موضوع باید مورد توجه‌های دستگاه‌های مختلف استان قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: حوزه‌های علمیه قداست استان قم را دو چندان می‌کند و بر همین اساس باید برنامه‌های استان قم را با نگاهی جهانی تنظیم کنیم تا بتوانیم مدیریت جهادی را به بهترین شکل ممکن محقق کنیم.

حجت السلام صالحی منش با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری به تعویق افتاده است خاطر نشان کرد: در عرصه استان اجرای هدفمندی یارانه‌های از اولویت‌های اصلی استانداری قم است.

مقام عالی استان قم با اشاره به اینکه باید مسیر تحقق بخشیدن به شعار امسال مشخص شود خاطر نشان کرد: ادارات باید با یک رویکرد جهادی فعالیت‌های خود را ادامه دهند و در این زمینه باید ادبیات و رویکرد اصلی مدیریت جهادی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مدیریت جهادی بخش نامه‌ای نیست عنوان کرد: باید تک تک مجموعه‌های مختلف استان فعالیت خود را بر همین اساس مشخص کنند و در این مسیر سند توسعه می‌تواند به عنوان چراغی روشن مسیر را برای توسعه استان هموار سازد.

صالحی منش هیچ مسئولی نمی‌تواند بهانه‌ای را برای عملکرد ضعیف خود ارائه دهد خاطر نشان کرد: دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه می‌توانند بهترین نیرو برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشند و استان قم باید از این پتانسیل موجود استفاده کند.

مقام عالی استان قم اقتصاد مقاومتی نباید همچون سال گذشته به روی زمین بماند اظهار کرد: باید با تمام توان شعار را عملی کنیم و اجازه ندهیم همچون سال گذشته اقتصاد مقاومتی محقق نشود.

استاندار قم اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران شهر مقدس قم یکی از ویژگی‌های اصلی مدیریت جهادی است و برای تحقق این موضوع تمامی دستگاه‌های استان وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxxni.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما