سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 21477

فراوانی نام‌های امیرعلی و فاطمه در بین قمی‌ها

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال استان قم از فروانی نام‌های امیرعلی و فاطمه در سال گذشته در بین قمی‌ها خبر داد.
فراوانی نام‌های امیرعلی و فاطمه در بین قمی‌ها
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری از فروانی نام های امیرعلی و فاطمه در بین قمی‌ها در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امیرعلی،‌ علی، ‌امیرحسین،‌ محمدطاها، محمدحسین،‌ امیرعباس، محمدمهدی، ابوالفضل و حسن ۱۰ نام اول پسران و فاطمه،‌ زهرا، زینب، نازنین‌زهرا، ریحانه، معصومه، ثنا، مهسا، محیا و فاطمه‌زهرا بیشترین فراوانی نام دختران را در سال ۹۲ به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان این‌که سال گذشته جمعیت استان قم یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۶۶۲ نفر بوده است، ولادت‌های ثبت شده در سال گذشته را ۲۲ هزار و ۸۷۸ واقعه عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۵ مورد مربوط به تولد پسران و ۱۱ هزار و ۷۳ مورد مربوط به تولد دختران بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم یادآور شد: در طول این مدت،‌ پنج هزار و ۳۴۱ مورد وفات به ثبت رسیده است که سه هزار و ۱۰ نفر از فوت شدگان مرد و ۲ هزار و ۳۱۲ نفر زن هستند البته از این بین ۱۹ واقعه فوت به صورت نامشخص به ثبت رسیده است.

وی در خصوص آمار ازدواج و طلاق در استان قم گفت: در سال ۹۲، ۱۰ هزار و ۴۷۵ مورد ازدواج و ۲ هزار و ۵۳۶ مورد طلاق در استان قم به ثبت رسیده که بیشترین ازدواج‌های ثبت شده مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال و بیشترین طلاق‌ها مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0ynu.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما