دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 25707

ولادت 126 دوقلو در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: در تیر ماه سال جاری جمعا 135 چندقلوزایی در استان قم به وقوع پیوست که از این تعداد 126 مورد دوقلو، هشت مورد سه‌قلو و یک موردچهار قلو بوده است.
ولادت 126 دوقلو در استان قم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری از ولادت ۲ هزار و ۱۰۳ نوزاد در تیر ماه سال ۹۳ خبر داد و گفت: ولادت در این ماه به نسبت مدت زمان مشابه در سال گذشته ۵ درصد و به نسبت ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک‌ هزار و ۷۵ نفر پسر شامل یک هزار و ۶۱ نفر پسر در شهر و ۱۴ پسر در روستا و یک هزار و ۲۸ نفر دختر شامل یک هزار و ۱۵ نفر در شهر و ۱۳ نفر در روستا متولد شده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان قم از وفات ۴۷۹ نفر در تیر ماه سال ۹۳ خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته سه درصد افزایش و نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: از این تعداد ۲۷۷ نفر مرد شامل ۲۶۷ مرد در شهر و ۱۰ مرد در روستا و ۲۰۱ نفر زن شامل ۱۹۲ نفر آن در شهر و ۹ نفر در روستا وفات کرده‌اند البته هویت یک نفر از فوت شدگان نیز مشخص نیست.

عسکری با بیان اینکه یک هزار و ۳۸۰ واقعه ازدواج و ۱۹۵ واقعه طلاق در تیر ماه سال ۹۳ رخ داده است، گفت: ازدواج نسبت به خرداد ماه سال ۹۳ بالغ بر ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین تصریح کرد: در تیر ماه سال جاری، جمعا ۱۳۵ چندقلوزایی در استان قم به وقوع پیوسته که از این تعداد ۱۲۶ مورد دوقلو، هشت مورد سه قلو و یک مورد چهار قلو بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca00nu.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما