پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 21970

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با پیشینه کارشناسی قوی اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:استاندار قم در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها با پیشینه کارشناسی قوی اجرا می‌شود.
مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با پیشینه کارشناسی قوی اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد با بیان اینکه منابع کشور باید به مساوات توسط همه اقشار مردم مصرف شود گفت: اجرای طرح هدفمندی گام بلندی در راستای گسترش عدالت اجتماعی و تخصیص بهینه منابع و سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت نقدی بخش اعظمی از درآمدهای حاصل به مردم گفت: مرحله دوم طرح هدفمندی به صورت کارشناسی شده و با لحاظ نقاط ضعف و اشکالات فاز اول اجراء خواهد شد.

استاندار قم محدودیت‌های موجود در تامین منابع لازم برای پرداخت یارانه‌ها در شرایط نابسامان اقتصادی را مهمترین چالش دولت عنوان کرد و افزود:‌ همراهی مردم و اعلام انصراف از دریافت یارانه نقدی، مرتفع کننده این مشکل بزرگ خواهد بود.

مقام عالی استان با تقدیر از همکاری و همدلی مردم با دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: درآمدهای حاصل از این انصراف صرف انجام اقدامات بنیادین و سرمایه گذاری در راستای توسعه زیرساخت‌های اساسی کشور خواهد شد.

وی همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی در اعطای اختیارات ویژه به دولت در اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدوارم با همگامی و همراهی آحاد مردم و مسؤلان، این طرح به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

صالحی منش با اشاره به فضا سازی‌های صورت گرفته در خصوص اجرای طرح، سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به قم و دیدار وی با مراجع عظام تقلید را مورد تاکید قرار داد و گفت: آیات عظام بالاتفاق بر ضرورت انصراف افراد غیر نیازمند و سرمایه گذاری درآمدهای حاصله در توسعه ی زیرساخت‌های کشور تاکید کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciu3ar.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما