سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : 22274

پاکسازی فضای سبز قم توسط تشکل‌های زیست محیطی استان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: در روز زمین پاک با اجرای برنامه‌هایی نمادین از قبیل پاکسازی محیط زیست را با همکاری تشکل‌های زیست محیطی در کهک و نمایشگاه عکس در موزه تاریخ طبیعی با همکاری دانشجویان قمی بر حفظ زمین پاک تاکید شد.
پاکسازی فضای سبز قم توسط تشکل‌های زیست محیطی استان
به گزارش قم نیوز، محمود علی رکنی درباره نامگذاری و وجود روز زمین پاک در سال، اظهار کرد: اراده ملی برای داشتن زمین پاک است، یعنی باید برای ساخت زمین پاک عزم عمومی داشته باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه محیط زیست امانتی دست ما است و باید آن را به نسل‌های دیگر تحویل دهیم، افزود: در این روز با اجرای برنامه‌هایی نمادین از قبیل پاکسازی محیط زیست را با همکاری تشکل‌های زیست محیطی در کهک و نمایشگاه عکس در موزه تاریخ طبیعی با همکاری دانشجویان قمی بر حفظ زمین پاک تاکید شد.

وی با بیان اینکه اراده ملی برای زمین پاک شعار سال تشکل‌های زیست محیطی و حافظان محیط زیست است، تصریح کرد:
به مناسبت روز زمین پاک به همراه جمعی از اعضای تشکل‌های مردم نهاد زیست محیطی استان، یکی از تفرجگاه‌ها در منطقه گردشگری کهک را از زباله‌های‌‌ رها شده در طبیعت پاکسازی کردیم.

رکنی با دعوت از تشکل‌های زیست محیطی برای حضور در اتاق فکر محیط زیست، خاطرنشان کرد: دانشجویان و تشکل‌های زیست محیطی می‌توانند در حفاظت از محیط زیست طبیعی اثرگذار باشند با حضور در اتاق فکر زیست نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کنند تا با بررسی کار‌شناسان این طرح‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: ریختن زباله‌ها در طبیعت یکی از چالش‌هایی است که زمین و آب را تخریب و آلوده می‌کند، از همین رو برای رسیدن به زمین پاک و عاری از هرگونه تخریب و آلودگی، یقینا نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtx9x.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما