يکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 2271
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان قم خبر داد:

فعالیت 40 دفتر خدمات مسافرتی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: 40 دفتر خدمات مسافرتی در استان در زمینه تورهای سیاحتی و زیارتی فعال است.
فعالیت 40 دفتر خدمات مسافرتی در استان قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی حیدرآبادی امروز با اشاره به فعالیت مراکز خدمات مسافرتی در استان قم اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰ دفتر خدمات مسافرتی در زمینه تورهای سیاحتی و زیارتی، در استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: برگزاری تورهای یک روزه به منظور ایجاد فرصتی برای شناسایی جاذبه‌های گردشگری استان موثر خواهد بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان تورهای داخلی و خارجی و همچنین مراکزی که مجوز مکمل حج و زیارت را دارند، می‌توانند در زمینه تورهای خارجی فعالیت کنند.

حیدرآبادی ابراز داشت: دفاتر خدمات مسافرتی از نقش بالاتری برای افزایش ظرفیت ماندگاری زائران و مسافران در استان برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: حضور بیشتر زائران و مسافران در استان باعث افزایش اعتبارات اقتصادی شده و فعالیت مطلوب دفاتر خدمات مسافرتی می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در ادامه به دیگر فعالیت‌های معاونت گردشگری استان قم اشاره کرد و گفت: نظارت و رسیدگی به فعالیت هتل‌ها، آپارتمان‌ها، مجتمع‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامت و اسکان و ارائه خدمات و پذیرایی از زائران نیز بر عهده معاونت گردشگری استان قم است.

حیدرآبادی اذعان کرد: نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به زائرانی که در واحدهای گردشگری استان قم اسکان دارند و خدمات دریافت می‌کنند، نیز بر عهده این معاونت در اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم است.

وی در پایان گفت: با توجه به عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و نیازسنجی‌های انجام شده در صورت نیاز اقدام به راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.50x2yt0xfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما