سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 23536

شبکه‌های غربی فرهنگ خانواده اسلامی ایرانی را نشانه‌ گرفته‌اند

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: دشمنان اسلام از دیر باز سعی در بر هم زدن آرامش خانواده‌های اسلامی و ایرانی داشته‌اند و به نوعی سعی داشتند تا خیانت را در خانواده‌ها رواج دهند.
شبکه‌های غربی فرهنگ خانواده اسلامی ایرانی را نشانه‌ گرفته‌اند
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری با اشاره به ترویج عفاف حجاب در جامعه اظهار کرد: عفاف، حجاب و ترویج پوشش اسلامی باید به شیوه صحیح و درست در جامعه تبلیغ شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری قم افزود: امروزه یکی از نگرش‌های منفی در جهان اسلام از سوی غرب رواج یافته است نگاه جنسیتی به زنان و مردان و عدم فعالیت زنان در جامعه است که باید این نوع نگرش نابود و فعالیت زنان و مردان به طور یکسان در جامعه اسلامی تبیین و نشان داده شود.

وی با اشاره به آثار مخرب بدحجابی در جوامع عنوان کرد: بدحجابی جز آثار مخرب جوامع است که ارزش عفاف و پاکدامنی در جوامع را از بین برده و سعی در الگو سازی از جوامع غربی و از بین بردن حجاب اسلامی در میان زنان و مردان مسلمان دارد.

ظهیری خاطر نشان کرد: ایجاد کمپین‌ها و صفحات مختلف در فضای مجازی با عنوان آزادی‌های یواشکی بانوان مسئله جدیدی در جوامع اسلامی نیست و از دیر باز دشمنان اسلام در این زمینه فعالیت داشته و دارند.

معاون امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به ایجاد خیانت در جوامع اسلامی از سوی کشورهای غربی عنوان کرد: دشمنان اسلام از دیر باز سعی در بر هم زدن آرامش خانواده‌های اسلامی و ایرانی داشته‌اند و به نوعی سعی داشتند تا خیانت را در خانواده‌ها رواج دهند.

وی تصریح کرد: شعار آزادی بانوان و طرفداری از روابط بانوان و آقایان در اجتماع اقدامی از سوی جامعه غربی است که سعی در ترویج فرهنگ غربی و از بین بردن فرهنگ اسلامی در جوامع دارند.

ظهیری با اشاره به اینکه آزادی زنان در جوامع اسلامی به نفع مردان است عنوان کرد: برابری جنسیتی که امروز در بسیاری از رسانه‌ها مورد توجه واقع شده است تنها به نفع آقایان است و از همین رو بانوان مومن باید به این امر توجه داشته باشند که با ترویج فرهنگ غرب و از بین بردن عفاف حجاب تنها به ضرر آن‌ها تمام می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: زنان و مردان می‌توانند با رعایت قوانین روابط‌های سالمی را داشته باشند و اسلام تاکید کرده است که زنان نیز می‌توانند مانند مردان در جامعه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciqwar.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما