دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 24208

انتخاب مدیران قم به دور از رویکردهای سیاسی بوده است‌

قم نيوز : قم نیوز:‌استاندار قم گفت: در انتخاب مدیران استان قم ‌هیچ باند بازی صورت نگرفته ‌و تنها بر اساس شایستگی افراد و تائید وزارت‌خانه در سمت های مختلف مشغول به فعالیت شده اند.
انتخاب مدیران قم به دور از رویکردهای سیاسی بوده است‌
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از مدیران پیشین و معارفه مدیران جدید حوزه معاونت سیاسی استانداری قم که در تالار امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه تغییر مدیران بر اساس شایسته سالاری صورت می‌گیرد اظهار کرد: این گرده‌همایی با هدف تغییر مدیران استانداری برگزار شده است.

استاندار قم افزود: سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) نشان دهنده این بود که تا به امروز هیچ کس با این صراحت درباره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران سخن نگفته بود که با توجه به سخنان ایشان امام خمینی (ره) به هر چیزی که از نظر دینی به آن اعتقاد داشتند را عمل می‌کردند و قانون اساسی را بر پایه حکومت اسلامی تدوین کرده اند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با رای آری مردم، جمهوری اسلامی را پایه گذاری کردند عنوان کرد: در حال حاضر با گذشت بیش از ۳۰ سال از انقلاب شکوهمند ایران بیش از ۳۰ انتخابات در کشور برگزار شده است که بر این اساس رای مردم در انتخاب مدیران و مسئولان به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام صالحی منش خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشور در وضعیت خاصی قرار داشت و دشمنان ایران از این موقعیت برای آسیب زدن به کشور استفاده می کردند و با تهدید به جنگ نرم و براندازی نظام اذهان عمومی و وضعیت معیشتی مردم را آلوده می کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتخابات با تدبیر مجلس شورای اسلامی در بیش از یک ماه هئیت وزیران انتخاب شدند که پس از آن نیز تغییر مدیران در سمت های مختلف آغاز شد و به طبع یکی از نهادهای مربوطه استانداری ها بود که با تغییر استانداران مدیرانی بر اساس شایستگی انتخاب شدند.

حجت الاسلام صالحی‌منش بیان کرد: فشارهای سیاسی و غیر سیاسی به استانداری بسیار بوده اما با این حال تغییر هر مدیر در استان قم به صورت شایسته سالاری بوده است؛ این در حالی است که چینش مدیران در سمت‌های مختلف به صورت مطلوب صورت پذیرفته است که با این حال تغییر مدیران در مجموعه‌های مختلف براساس کارنامه و ارزشیابی صورت گرفته است.

استاندار قم گفت: در برخی مواقع شاهد این هستیم که انتخاب مدیران را به باند بازی می‌نامند و گمان می‌کنند مدیران بر این اساس انتخاب شده اند که باید بگوییم در انتخاب مدیران هیچ‌گونه باند بازی صورت نگرفته است و تنها بر اساس شایستگی افراد و تائید وزارتخانه در سمت های مختلف مشغول به فعالیت شده اند.

وی با اشاره به تغییر فرماندار قم اظهار کرد: تا زمانی که از نظر عملکردی فردی بهتر و مناسب تر از فرماندار قم اسماعیل زارعی کوشا انتخاب نشود وی در سمت خود باقی می مانند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfc0d0.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

توکلی
جناب صالحی منش استاندار محترم:
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی حکایت از دقت نظر و شناخت صحیح از نیروهای توانمند و همسو با دولت تدبیر و امید دارد. انشاالله جناب مهندس سید احمد وحیدی با پتانسیل خوبی که در حوزه فعالیت های وزارت کشور و همچنین شخصیت بسیار سالم و محجوبی که دارند باعث و بانی تحولات مثبت در این حوزه باشند.
برای ایشان آرزوی توفیق داریم.