يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 24825

افزایش 13 درصدی ازدواج در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: در خرداد ماه امسال 904 واقعه ازدواج در استان قم به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.
افزایش 13 درصدی ازدواج در قم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری با اشاره به ۴ آمار حیاتی ماه گذشته گفت: در خرداد ماه سال ۱۳۹۳، هزار و ۸۶۷ واقعه ولادت در استان قم به ثبت رسیده که نسبت به خرداد ماه سال گذشته تغییری نداشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ولادت ثبتی، ۹۰۰ نفر پسر و ۹۶۷ نفر دختر هستند، تصریح کرد: در خرداد ماه امسال ۳۸۵ مورد وفات در استان قم به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد و نسبت به ماه گذشته که ۴۶۸ مورد فوت بوده ۱۸ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم ۲۱۹ نفر از فوتی‌ها را مرد و ۱۶۶ نفر از آنها را زن اعلام کرد و گفت: در خرداد ماه امسال ۹۰۴ واقعه ازدواج در استان قم به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین اظهار کرد: در خرداد ماه سال جاری تعداد ۱۸۱ واقعه طلاق در استان قم ثبت شده است که نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

عسکری گفت: در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ نام فاطمه با فراوانی ۱۳۶ مورد و نام امیرعلی با فراوانی ۵۲ مورد پرطرفدارترین نام‌های انتخابی دختر و پسر در استان قم بوده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamanu.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما