يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 24851

درخشش شناگران جانباز و معلول قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌‌های جانبازان و معلولين استان قم از درخشش شناگران جانباز و معلول قم در مسابقات انتخابی بازی‌های پاراآسیایی خبر داد.
درخشش شناگران جانباز و معلول قم
به گزارش قم نیوز، محمود شریفی با اشاره به اعزام برترین شناگران جانباز و معلول قم، اظهار داشت: تيم شنا هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم با ترکيبي ۱۰ نفره راهي رقابت‌هاي شنا معلولین قهرماني کشور و انتخابي تيم ملي شد.

وی اضافه کرد: در اين مسابقات که به مدت دو روز در تهران برگزار شد و انتخابي تيم اعزامي به بازي‌هاي پاراآسيايي اينچئون کره جنوبي نيز محسوب مي‌شد، رضا بهرامي، اسماعيل اسدي، علي زارعي، حسين عليزاده، محمدحسين اسلامي‌قرائتي، مجتبي خدايي، محمد نوروزي به عنوان ورزشکار در تیم قم حضور داشتند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولين استان قم بیان کرد: تیم قم را در این دوره از پیکارها تقي يوسفي به عنوان سرپرست و مجيد شکوري به عنوان مربي همراهی می‌کردند در حالی که براي اولين بار رقابت‌هاي قهرماني کشور شنا جانبازان و معلولين کشور با نظارت IPC برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: اين مسابقات با حضور ۱۰۰ شناگر از ۲۱ استان کشور در استخر مجموعه ورزشي آزادي به انجام رسید و پس از برگزاری این مسابقات، رکوردهای شناگران به کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام می‌شود تا با توجه به سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای کشورمان، نظر کادر فنی و سیاست‌های کمیته پارالمپیک و فدراسیون، ترکیب نهایی نفرات اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی مشخص شود.

شریفی تصریح کرد: درصد زیادی از شرکت کنندگان این مسابقات توانستند رکورد ورودی مسابقات پاراآسیایی را جابجا کنند و این نشانگر توانایی خوب شناگران کشورمان است، ضمن اینکه تمام شناگران تیم ملی نیز در این مسابقات حضور داشتند عملکرد قابل قبولی ارائه کردند.

وی افزود: نظم حاکم بر مسابقات بسیار خوب بود و جا دارد از حضور پررنگ نمایندگان فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون شنا و نیز همکاری مجموعه ورزشی آزادی که به مدت ۳ روز استخر این مجموعه را به صورت کامل در اختیار برگزار کنندگان این پیکارها، قدردانی شود.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه به رده بندی ۸ تیم برتر این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: تیم خراسان رضوی با کسب ۱۹۳ امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد در حالی که تیم تهران با کسب ۱۴۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم آذربایجان شرقی با کسب ۱۳۶ امتیاز سوم شد.

وی یادآور شد: تیم شنا جانبازان و معلولین اصفهان با کسب ۱۲۳ امتیاز در مکان چهارم ایستاد،‌ تیم اعزامی شنا قم با کسب ۱۱۷ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت و تیم‌های فارس با کسب ۷۴ امتیاز‏،‌یزد با کسب ۶۸ امتیاز و گیلان با کسب ۶۶ امتیاز در مکان‌های ششم تا هشتم جای گرفتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvoe8.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما