شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 25045

استاندار قم به چین رفت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در رأس هیئتی اقتصادی به استان گانسوی چین سفر کرد.
استاندار قم به چین رفت
به گزارش قم نیوز، سفر حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش و هیئت همراه، بنا به دعوت رسمی استاندار گانسوی چین و با هدف توسعه و گسترش بیشتر روابط تجاری و سرمایه گذاری قم با چین انجام گرفته است.

استاندار قم در این سفر پنج روزه، علاوه بر برگزاری نشست‌های مشترک جداگانه با استاندار و تجار و اعضای اتاق بازرگانی استان گانسو، در همایش همکاری‌های چین و آسیای میانه (کشورهای کمربند اقتصادی جاده ابریشم) شرکت خواهد کرد.

بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت لنژو (مرکز استان گانسو) که بخشی از فضای این نمایشگاه به تولید کنندگان و تجار استان قم اختصاص خواهد داشت و نیز بازدید از صنایع منتخب شهر لنژو و مراکز تجاری و گردشگری منطقه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار قم خواهد بود.

استاندار قم همچنین در جریان این سفر پنج روزه با مسلمانان استان گانسو دیدار و گفتگو خواهد داشت.

گفتنی است استان مسلمان نشین گانسوی چین با بیش از ۳ میلیون نفر مسلمان، در سال‌های اخیر یکی از مناطق هدف در توسعه مراودات بین المللی استان قم محسوب می‌شود.

در سال‌های گذشته و به دنبال سفر رسمی یک هیات عالی رتبه از قم به استان گانسو و امضای پیمان خواهر خواندگی، روابط اقتصادی و تجاری قم با این منطقه وارد مرحله جدیدی گردیده و در طی این سال‌ها، هیئت‌های تجاری و بازرگانی زیادی بین این دو استان تردد داشته‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftxd0.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما