چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : 29822
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم خبر داد

اجرای پایلوت سرشماری طرح تحول نظام سلامت در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به پایلوت سرشماری طرح تحول نظام سلامت قم خواستار مشارکت حداکثری مردم برای این اجرای هرچه بهتر این طرح شد.
اجرای پایلوت سرشماری طرح تحول نظام سلامت در استان قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های دولت در بخش سلامت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژهٔ به امر بهداشت و درمان و ارتقاء شاخص‌های سلامت کشور دارد.

استاندار قم با اشاره به آثار مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال بسیار خوب مردم، خصوصا اقشار کم درآمد جامعه مواجه شده است.

‌صالحی منش افزود: این طرح سبب تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خواسته‌های رئیس جمهور در راستای تحقق عدالت اجتماعی در حوزهٔ سلامت شده است.

وی با اشاره به سرشماری طرح تحول سلامت در نواحی حاشیه‌ای شهرهای کشور، پایلوت این طرح در شهر قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در این طرح، شاهد ارائهٔ خدمات بهتر از گذشته به مردم شریف قم باشیم.

‌صالحی منش عنوان کرد: افزایش عادلانه دسترسی به خدمات بهداشتی، افزایش کیفیت ارایه خدمات و همچنین افزایش رضایتمندی مردم از جمله اهداف این اجرای طرح در قم می‌باشد.

پایلوت کشوری طرح تحول نظام سلامت درحوزه بهداشت با شعار عدالت در سلامت از اردیبهشت ماه امسال در قم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcci4qi.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما