يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 26456

مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) پرشور برگزار شود

قم نيوز : قم نیوز: مرکز مدیریت حوزه های علمیه در اطلاعیه ای از طلاب و فضلای حوزه های علمیه و عموم مردم شریف و متدین برای برگزاری باعظمت مراسم روز شهادت امام جعفرصادق(ع) دعوت کرد.
مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) پرشور برگزار شود
به گزارش قم نیوز، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، ۲۵ شوال سالروز شهادت رییس مذهب حقه جعفری، حضرت امام جعفرصادق(ع) و خاطره جانسوز واقعه مدرسه فیضیه و ضرب و جرح عده ای از علمای اعلام، طلاب، فضلای ارجمند و مردم بی دفاع را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله(عج)، حوزه های علمیه، مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض کرده است.

در این اطلاعیه خطاب به طلاب، فضلا و عموم مردم تاکید شده است: همگان در مراسمی که از سوی بیوت مراجع عظام و مساجد به عنوان تعظیم این روز اعلام شده شرکت کنند.

این اطلاعیه ادامه یافته است: طلاب و فضلایی که امکان مسافرت دارند به شهرستان های مختلف سفر و مراسم روز شهادت را با عظمت برگزار کنند و همچنین در مراسمی که در بعدازظهر روز شهادت بمناسبت سالروز حمله عوامل طاغوت در مدرسه فیضیه تشکیل می شود، شرکت کنند.

جمعه سی و یکم مردادماه جاری همزمان با ۲۵ شوال، سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام جعفر صادق(ع) است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcce0qi.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما