سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 27042
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

آموزش و پرورش قم در سال جدید با کمبود ۱۰۲۹ معلم مواجه است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: آموزش و پروش قم در سال جدید تحصیلی با کمبود ۱۰۲۹ معلم در مقطع ابتدایی روبروست و این مسئله به دلیل عدم استخدام تحت هیچ شرایطی در آموزش و پرورش است.
آموزش و پرورش قم در سال جدید با کمبود ۱۰۲۹ معلم مواجه است
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا دژاکام که در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی سخن می‌گفت، اظهار کرد: استان قم با ۱۴۸۰۰ فرهنگی و بیش از ۲۲۰ هزار دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: امسال ۱۰ مدرسه به ۱۳۰۱ مدرسه قم افزوده شده است و شمار مدارس به ۱۳۱۱ مدرسه رسیده است که البته جای افزایش نیز وجود دارد و بیش از چهل درصد مدارس قم تک شیفته هستند.

وی افزود: برای اولین بار امسال با حضور همه مسئولین، شاهد شروع سال تحصیلی با حضور همه مسئولان در ۲۵۰ مدرسه هستیم و بیش از ۴۰ هزار دانش آموز، در کاروان بزرگ پروژه مهر توسط آموزش و پرورش پذیرایی می‌شوند.

دژاکام تصریح کرد: قم با کمبود شدید معلم روبروست و در دوره ابتدایی شاهد کسری ۱۰۲۹ معلم بودیم و آموزش و پرورش نیز به هیچ وجه استخدام ندارد که هماهنگی سال تحصیلی با دو ماه کار طاقت فرسا امکان پذیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: مراجع تقلید و علمای اسلام راهنمای ما در امر تعلیم و تربیت هستند و از این رو مدیران مناطق مختلف و مدیران ستادی را به خدمت شما آورده‌ایم تا در آستانه سال جدید تحصیلی از فرمایشات شما استفاده کنیم و آن‌ها را به کار ببندیم تا حرکتی جدید در عرصه تعلیم و تربیت به وجود آید

وی تاکید کرد: ما در آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در راه تربیت و تعلیم نونهالان ایران اسلامی گام برداریم و در این راه محتاج دعای شما مراجع تقلید هستیم.

انتهای پیام / 130
https://qomnews.ir/vdcew78w.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما