شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 2709
فرزانه:

صبا توان بالایی برای موفقیت در جام حذفی دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: صرف نظر از عملکرد خوبی که تیم ما در لیگ برتر داشته، شرایط تیم برای جام حذفی بسیار خوب است و کاملا آماده دیدار با مس کرمان هستیم.
صبا توان بالایی برای موفقیت در جام حذفی دارد
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا فرزانه امروز با تاکید بر اینکه می‌تواند همانند دیدار حذفی با پیام مخابرات فارس برای صبا گلزنی کند، اظهار کرد: می‌خواهیم حتما در خانه و در مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تیم مس کرمان را شکست دهیم.

وی ادامه داد: بازی روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌‌های کشور برابر تیم فوتبال مس کرمان با توجه به اینکه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، باید با کسب جواز صعود به نیمه نهایی برای ما همراه باشد.

مدافع با تجربه صبای قم اضافه کرد: در رقابت‌های این فصل جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم عنوان قهرمانی به دست آوریم که در این راه کسب پیروزی در برابر مس کرمان اهمیت ویژه ای دارد.

مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم افزود: در پنج هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر برابر حریفان پیروز نشده‌ایم و البته مشکل عمده ما گل نشدن توپ‌ها و فرصت‌ها مقابل دروازه بود اما، اکنون شرایط خوبی برای دیدار با حساس مقابل تیم مس کرمان داریم.

وی در خصوص حریف روز دوشنبه صبای قم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: از مس کرمان شناخت خوبی داریم و نقاط ضعف و قوت آنها توسط کادر فنی تیم برای تک تک بازیکنان به خوبی شناسایی و آنالیز شده است، به خصوص اینکه کمتر از دو هفته پیش در کرمان با این تیم بازی کرده‌ایم و هم ما و هم آنها یکدیگر را خوب می‌شناسیم.

فرزانه یادآور شد: آنها نیز قطعا برای بردن مقابل ما قرار می‌گیرند اما بازی حذفی است و با توجه به آمادگی خوبی که بازیکنان ما در تمرینات کسب کرده‌اند، انگیزه زیادی داریم تا از میدان با دست پر خارج شده و راهی نیمه نهایی جام حذفی شویم.

وی راجع به اهمیت پیروزی در این دیدار تاکید کرد: حضور در قم و انجام تمرینات در ورزشگاه یادگار امام بر روی عملکرد بازیکنان تیم ما تاثیر مثبت گذاشته است و علاوه بر این، می‌توانیم به حمایت تماشاگران خوب هم استانی نیز امیدوار باشیم.

این بازیکن که برای صبای قم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل پیام مخابرات فارس گل سرنوشت سازی را به ثمر رساند عنوان داشت: با کسب پیروزی مقابل مس، به عملکرد و روند صعودی و پیشرفت خوبی خوب ادامه می‌دهیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۸آذرماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.ye8fuqeahsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما