قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در قم وحدت بسیار خوبی بین شورای شهر، شهرداری و استانداری وجود دارد و این وحدت قابل تمجید است.
آشتیانی: وحدت شورای شهر، شهرداری و استانداری قم قابل تمجید است
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'محمد رضا آشتیانی\' عصر چهارشنبه در آیین افتتاح مجموعه پل های جمهوری اسلامی در قم بیان داشت: این پل از اهمیت بسیاری برخوردار است و موجب می شود تا دو منطقه مهم شهری قم به هم متصل شوند.
 
وی بیان داشت: این پروژه موجب می شود تا بار ترافیکی در شهر کاهش یافته و از سوی دیگر مسائل فرهنگی گسترش یابد که از این نظر نیز می توانیم شاهد اثر بخشی آن باشیم.
 
آشتیانی در ادامه افزود: وجود مضجع نورانی امام رضا(ع) و خواهرش فاطمه معصومه(س) در مشهد و قم غنیمتی بزرگ برای مردم کشور است و مردم شیعه و اهل بیت دوست ایران باید قدر بهره جویی از زیارت این دو بزرگوار را داشته باشند.
 
وی ادامه داد: باید از فرصت وجود بارگاه حضرت معصومه(س) در قم استفاده کنیم و در گسترش مسائل علوم دینی تلاش جدی داشته باشیم.
 
وی بیان داشت: بدانیم باب خیر به روی ما باز شده است و باید این فرصت را مغتنم شمرده و در راستای کمک به مردم و رفع مشکلات آن ها تلاش کنیم.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با وجود تحریم ها، با همت شهرداری و شورای شهر شاهد هستیم که چرخ عمران شهری در قم کند نشده است.
 
وی همچنین با اشاره به پروژه آبرسانی به شهر قم از سرشاخه های دز گفت: قم از استان هایی بود که به خط قرمز کمبود آب در ایام خشکسالی نرسید و این به لطف بهره برداری از پروژه آبرسانی به قم است و امیدواریم با راه اندازی سد کوچری شاهد بهره مندی بهتر از این پروژه باشیم.
 
فاز یکم مجموعه پل های جمهوری اسلامی، عصر امروز طی آیینی با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در قم مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
فاز یک مجموعه پل های جمهوری اسلامی به طول یکهزار و 100 متر می باشد و مطالعات اولیه آن از سال 88 آغاز شده و عملیات اجرایی آن از بهمن سال 90 شروع شده است.
 
این پل ها منطقه چهار شهری قم را به منطقه دو و شش متصل می کند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdceox8w.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما