يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 28703
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و آیت‌الله هاشمی شاهرودی انجام شد

آغاز مراسم گرامیداشت دهه فجر نیروهای مسلح در قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور آیت‌الله هاشمی شاهرودی و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در حرم حضرت معصومه (س) آغاز شد.
آغاز مراسم گرامیداشت دهه فجر نیروهای مسلح در قم
به گزارش قم نیوز، مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور نیروهای مسلح استان قم پیش از ظهر امروز با محوریت سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) آغاز شد.
 
در این مراسم آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی در سپاه استان قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم و سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم حضور داشتند.
 
در ابتدای این مراسم گروه سرود واحد مقاومت باقرالعلوم بسیج دانش آموزی استان قم برخی از سرودهای دوران اوایل انقلاب اسلامی را اجرا کردند.
 
«الله اکبر»، «محمدرسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار جهانی»، «مرگ بر مزدوران انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» شعارهایی بود که در ادامه این مراسم برای اعلام انزجار از ظلم و ظالم توسط حاضران سر داده شد.
 
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی آغاز دهه فجر را تبریک گفت و اظهار کرد: حضور پرشور نیروهای مسلح در این مراسم تحسین برانگیز است.
 
وی با بیان اینکه قرآن کریم در آیات خود به سه انقلاب اشاره کرده است، خاطرنشان کرد: انقلاب‌های توحیدی در طول تاریخ درس‌ها و عبرت‌های بسیاری را تجربه کرده‌اند و امروزه ما باید از آن‌ها استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjtae8.uqeoyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما