چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 28798
رئیس جامعه المصطفی:

انقلاب اسلامی متاثر از اندیشه‌های مهدوی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جامعه المصطفی با اشاره به اینکه یکی از انگیزه‌های شورانقلابی امام خمینی (ره) انتظار و مهدویت بود، گفت: انقلاب اسلامی متاثر از اندیشه‌های مهدویت است.
انقلاب اسلامی متاثر از اندیشه‌های مهدوی است
به گزارش قم نیوز ، آیت الله‌علیرضا اعرافی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام پورسید آقایی رئیس موسسه آینده روشن و مدیران این موسسه با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از انگیزه‌های شورانقلابی امام خمینی (ره) انتظار و مهدویت بود، انقلاب اسلامی متاثر از اندیشه‌های مهدویت است.
 
رئیس جامعه المصطفی با اشاره به حرکت انقلاب در مسیر مهدویت افزود: انقلاب اسلامی و مهدویت و انتظار با یکدیگر عجین شده  که انقلاب هم در گسترش این اندیشه تاثیر گذار است.
 
آیت الله اعرافی با اشاره به فعالیت‌های جامعه المصطفی بیان کرد: جامعه المصطفی در 120 کشور فعال است و یا پذیرش دارد، تقریبا هیچ کشوری وجود ندارد که در آن دانش آموخته المصطفی در آن وجود نداشته باشد.
 
وی با اشاره به آثار انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در همه‌جا اثر داشته است و امروزه در تمامی کشورهای جهان اندیشه انقلاب اسلامی وجود دارد.
 
امام جمعه قم اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی در کشور نیجریه 10 میلیون شیعه حضور دارند که مراسم‌های عاشورای آن‌ها در جهان بی‌نظیر است و روز اربعین نیز 160 کیلومتر پیاده‌روی کردند که این موضوع نشان از علاقه آن‌ها به مکتب اهل بیت (ع) است.
 
آیت الله اعرافی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مکتب عاشورایی و مهدوی را گسترش داده است گفت: این شور عاشورایی و حماسه مهدوی و توجه به انتظار به برکت انقلاب اسلامی در سراسر دنیا منتشر شده است.
 
وی با تقدیر از اقدامات موسسه آینده روشن در گسترش فرهنگ مهدوی بیان کرد: بخشی از نماد پیشرفت اندیشه مهدوی اقدامات و فعالیت‌های موسسه آینده روشن است و باید تلاش شود تا این اندیشه نشر داده شود، شما هم در موسسه آینده روشن سعی کنید تا اندیشه‌های مهدوی را در مجموعه‌های مختلف نشر دهید.
 
رئیس جامعه المصطفی عنوان کرد: در حوزه بین الملل 30 هزار نفر دانش آموخته جامعه المصطفی در حال تحصیل و 30 هزار طلاب نیز فارغ اتحصیل شده‌اند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdj50x.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما