پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 2940
حجت الاسلام ملکی خوستار شد:

دانش آموزان در برابر ناتوی فرهنگی دشمن واکسینه شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر طرح و برنامه ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه گفت: دانش آموزان باید آگاهی لازم را داشته و در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان واکسینه شوند تا توان تهاجم در مقابل دشمن را داشته باشند.
دانش آموزان در برابر ناتوی فرهنگی دشمن واکسینه شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مجتبی ملکی در کارگاه آموزشی ـ توجیهی معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه علمیه که در تربیت معلم قم برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در آموزش و پرورش وجود دارد باید اقدامات مهمی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: باید با ظرفیت‌های جدید آشنا شویم و مشارکت بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه گسترش یابد.

مدیر طرح و برنامه ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: توجه به تربیت دانش آموزان مومن و انقلابی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار بگیرد و دانش آموزان اندیشه محور تربیت شوند.

ملکی اضافه کرد: باید دانش آموزان طوری تربیت شوند که در راستای آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبری عظیم شان گام بردارند.

وی، واکسینه شدن دانش آموزان در زمینه ناتوی فرهنگی دشمن را امری ضروری برشمرد و بیان کرد: دانش آموزان باید آگاهی لازم را داشته و در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان واکسینه شوند تا توان تهاجم در مقابل دشمن را داشته باشند.

مدیر طرح و برنامه ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه ادامه داد: این اهداف زمانی محقق می‌شود که آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه همکاری‌های لازم را داشته باشند و به تربیت این گونه دانش آموزان بپردازند.

ملکی تصریح کرد: آموزش و پرورش محل تربیت و حوزه محل تولید افکار دینی است و تعلیم و تربیت اسلامی نباید تنها در شعار و سخن بگنجد بلکه تحقق این امر در عمل ضرورت زیادی دارد.

وی به تغییر علم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امروزه علم به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است بنابراین همکاری این دو نهاد مهم می‌تواند مزایا و ثمرات زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.t9xrak9yzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما